Dwie 18-tki na dobry początek

Niedziela, 23 lutego 2014 · Komentarze(11)
Ania zapowiedziała swój pierwszy wypad na rowerze i dodała, że trasa nie jest dla niej ważna. Postanowiłem sprawdzić ile warte są jej ćwiczenia spiningu, race walkingu i bosu. Zaplanowałem ponad 100km trasę z przewyższeniami 1500m i dwoma podjazdami o nachyleniu 18%. Na dodatek zaprosiłem na wycieczkę Cerbera, który miał być koniem wyścigowym pełniącym dla nas rolę marchewki ;)

Zaczęło się od mgieł, które szybko opadły i pojawiło się piękne słońce.

W Batorówku zdecydowaliśmy, że jedziemy do Karłowa Praskim Traktem, to był strzał w dziesiątkę. Kto by pomyślał, że w lutym można jeździć w górskim terenie leśnymi drogami.

W Karłowie spotkaliśmy się z Cerberem i zachęceni pogodą postanowiliśmy do Ostrej Góry zjechać terenową Zieloną Drogą.

Machov, moja radość nie trwała długo. Zamiast pić czeskie piwko musiałem wymienić dziurawą dętkę.

Vysoka Srbska, pierwsza atrakcja - krótki 500m podjazd o średnim nachyleniu 14%, maksymalnie do 18,5%. Nikt nie wymiękł :D

Dalej pojechaliśmy przez Zdarki i piękną rowerową trasą wzdłóż granicy do Nachodu.

Za Nachodem kolejna atrakcja dnia - terenowy podjazd z Lipi do Jiskovej Chaty nad Dobrosovem.
Terenowy 1,5km podjazd ze średnim nachyleniem 11% sięgającym do 17,5% dał nam popalić.
Ania osiągnęła tętno 190, mój pulsometr pokazał 191bpm.

Po obiadku straciłem zapał do ścigania się i postanowiłem z Feniksem podążać za naszą "marchewką" i króliczkiem, który do niego dołączył. W związku z tym, że jechali dość szybko zdjęć brak.
Kolejny podjazd z Olesnice do Cihali to już prościzna z maksem sięgającym do 14%. Robiliśmy z feniksem zakłady, czy zobaczymy jeszcze tego dnia Anię. Okazało się, że czekała na nas przed granicą :)))

Od granicy pognaliśmy z prędkością 30-40km/k przez Duszkini i Polanicę do Kłodzka, dzięki temu średnia prędkość z tego wypadu przekroczyła 18km/h.
Dzięki i do zobaczenia na kolejnym mega wypadzie :)))

Dzięki wam było jak zawsze świetnie, pomijając poślizgi ;). Na 18% miałem dobrą rozgrzewkę a w nagrodę piwa nie podali ;) ech ;(.
Pozdrawiam i do zobaczenia.

FENIKS 23:25 wtorek, 25 lutego 2014

Albo Marchewka Króliczka :D

Super wypad! Nic tylko zazdrościć :)

lea 18:40 wtorek, 25 lutego 2014

Oczywiście "to mówiłem ja: Jarząbek" tylko coś mnie nie podpisało

ankaj28 17:49 wtorek, 25 lutego 2014

To mi zostaje się martwić zeby kroliczek nie zjadł marchewki :)

Gość 16:21 wtorek, 25 lutego 2014

Ryjek, teraz doczytałam,że nie tylko Bogdan na nową ksywę. Ja zostałam Króliczkiem :)

anamaj 13:43 wtorek, 25 lutego 2014

Dzięki za fajną wycieczkę i towarzystwo, następnym razem będę zaliczał tyły to już nie nazwiesz mnie marchewką :)Pozdrawiam i do następnego razu

cerber27 07:22 wtorek, 25 lutego 2014

Dzięki za świetny wypad. Jak zawsze trasa świetnie zaplanowana, doborowe towarzystwo, piękne słońce i życie staje sie piekniejsze :)
Do zobaczenia na następnym wypadzie.
Aniu, propozycja kawy była naprawdę bardzo kusząca, ale jak Ryjek powiedział baliśmy się, iż po przerwie na kawę nie zrealizujemy planu wyjazdu. Wracaj do zdrowia i widzimy się na kolejnym wyjeździe.

anamaj 07:09 wtorek, 25 lutego 2014

No, no, no, ładnie zaczynacie sezon seteczkami :)

Toomp 22:10 poniedziałek, 24 lutego 2014

Cóż tu komentować :))) skoro wiem,że w tym szaleństwie JEST metoda.
Jak zwykle wypad dla koneserów...Zaczęty mocnym uderzeniem.

lutra 22:03 poniedziałek, 24 lutego 2014

Masz Aniu motywację, żeby wyzdrowieć i jak najszybciej do nas dołączyć. Zaproszenie na kawę było kuszące, ale baliśmy się, że jak wpadniemy to nici z dalszej trasy, która i tak się przeciągnęła (byliśmy w domach po zmroku).
Do szybkiego zobaczenia.

ryjek 21:50 poniedziałek, 24 lutego 2014

UUUUUUUU! Moje miejsca, moje przejazdy, moje okolice. Moje zdjęcie profilowe zrobione zostało na skale za Jiraskovą Chatą - tam gdzie i wy sobie w czwórkę zrobiliście (podejrzałam na googlu+). Żałuję i nadrobię - szkoda że nie wpadliście chociaż na kawę. Pozdrawiam mocno.

ankaj28 21:41 poniedziałek, 24 lutego 2014
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kalne