Do okoła Kłodzkiej Góry

Sobota, 12 kwietnia 2014 · Komentarze(8)
Krótki trening na mojej ulubionej terenowej trasie, dużo zieleni i słońca.
Po drodze spotkanie z Tomkiem, nieznajomym rowerzystą z Wrocławia. Fajnie jak ktoś się zatrzyma na trasie, żeby przez chwilę porozmawiać, niestety to wyjątkowe sytuacje.

Tak ostatnio rozmawialiśmy o swoich lokalnych górkach i widzę, że pojechałeś na zbocza Kłodzkiej, a ja na zbocza Kopy :) Na szczycie jednak znowu nie byłem :P Pozdrawiam!

Greger 06:38 środa, 16 kwietnia 2014

I mamy piękny przykład wpisu, który powinien być zatytułowany "Nie liczy się ilość a jakość" :)
Ślicznie tu u Ciebie.

lea 18:33 niedziela, 13 kwietnia 2014

No proszę to jeszcze bardziej moje cudne ulubione strony, uwielbiam tam jeździć. Fajne fotki.

FENIKS 14:18 niedziela, 13 kwietnia 2014

Cześć. Również dziękuje za rozmowę - rzeczywiście rzadko kiedy jest okazja :) Przeważnie wszyscy walczą z wynikiem trasy :) Mi wyszła pętla 26 km. Potem dokręciłem jeszcze pod Dzierżoniowem 24 km z córką na foteliku i wróciłem do Wrocka. Jutro w planie mam wsadzić syna w przyczepkę i dookoła Wrocka ok 45 km.
Dzięki za polecenie stronki - rozejrzę się tu trochę. Jak będę w pobliżu to postaram się wcześniej odezwać - skorzystałbym z twojej znajomości szlaków wokół Kłodzka.

pozdrawiam

Tomek 20:43 sobota, 12 kwietnia 2014

Pięknie, wiosna na całego.

anamaj 19:16 sobota, 12 kwietnia 2014

Ale ci fajnie, a ja walczę z bandą dzikich mrówek w ilości 7.
Śliczne zdjęcia.

ankaj28 18:36 sobota, 12 kwietnia 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enera