Bystrzyckie intensywnie

Piątek, 29 maja 2015 · Komentarze(3)
Moje ukochane Góry Bystrzyckie to głównie leśne drogi, po których można jeździć cały dzień nie powtarzając tras. Przedstawię dzisiaj kilka z nich.
Droga z zielonym szlakiem rowerowym ze Szczytnej do Pokrzywna trawersująca Wolarz, kiedyś bardzo dzika poniemiecka kamienista droga, dziś leśna autostrada. Pomimo tego, że łatwo się nią jedzie nie zachwyca, przez takie drogi góry tracą swój urok.
Szczytna - Pokrzywno
Zajęcza Ścieżka pozwala szybko przemieścić się do drogi nad Bobrownikami. Radzę nią zjeżdżać w kierunku Bobrownik, w przeciwnym będzie trudno podjechać ze względu na strumyk.
Zajęcza ścieżka
Droga z Bobrownik do Rozdroża Pod Błażkową, tej chyba nie trzeba reklamować, jeden ze najostrzejszych asfaltów w kotlinie.
Droga nad Bobrownikami
Droga skrót pomiędzy Zieloną Drogą, a Drogą Zbłąkanych Wędrowców trawersująca od północy Biesiec, zawsze mnie korciła i w końcu nią przejechałem, było warto :)
Droga trawersująca Biesiec
Rozjazd dróg, po lewej Droga Zbłąkanych Wędrowców, a po prawej jej pierwotna wersja, obie piękne i warte przejechania.
Rozdroże Drogi Zbłąkanych Wędrowców
Skrzyżowanie Drogi przez Królewski Las z Drogą Piaszczystą. Niedawno ze względu na koleiny nie dało się nią przejechać, po wysypaniu jej ubitym kamieniem wygląda bardzo elegancko.
Droga Królewska
Droga przez Sasankę na Jagodną, najwyższy szczyt Gór Bystrzyckich. Brak mi słów jak można było tak zniszczyć ten piękny szczyt.
Droga przez szczyt Jagodna
Droga z Rudawy do Spalonej, niebieski szlak rowerowy, bardzo szybki przejazd z Mostowic do Sapalonej, piękny szlak.
Droga z Rudawy na Spaloną
Zagadkowa droga, kto zgadnie w jakiej okolicy się znajduje?
Droga zagadka
Na koniec Wieczność po zachodzie Słońca.
Wieczność po zachodzie
Zapraszam w Góry Bystrzyckie, chętnie podejmę się roli przewodnika.

Brawo Domingo, kolejny strzał w 10-tkę :)
Greger: to co napisałeś jest optymistyczne, ale nie wiem czy doczekamy czasu kiedy przyroda "naprawi" te szkaradne autostrady. Pozostaje nam szukanie nowych ścieżek.

ryjek 19:45 poniedziałek, 1 czerwca 2015

Te leśne autostrady to jest porażka.
Podejmę się rozwiązania zagadki.
Droga znajduje się w okolicy Osmelakowej Doliny, zaczyna się obok jeziorka. Zaczyna się obok zbiornika z wodą. Droga prowadzi przez Zamkową Kopę i można z jej drugiej strony wyjechać na bardzo widokowe łąki.
Na marginesie powiem, że w tych kamieniach obok drogi (na zdjęciu) jest schowany keszyk :D
Pozdrawiam autora zagadki, miejsce ze zdjęcia jest bardzo ciekawe.

domingo 08:42 poniedziałek, 1 czerwca 2015

Faktycznie te szutrowe autostrady nie pasują do świetnego leśnego klimatu Gór Bystrzyckich. Pozostaje nadzieja, że natura z czasem dostosuje je nieco do swojego charakteru.

Piękne góry! Kiedyś się tam muszę wybrać ponownie, bo ostatnio to ledwie je liznąłem. A co do zgadywanki - podobny wąwozik mam w lesie koło domu, ale to chyba nie ten :P Pozdrawiam!

Greger 07:41 poniedziałek, 1 czerwca 2015
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo