Góry Stołowe

Sobota, 26 września 2015 · Komentarze(4)
Wycieczka w Góry Stołowe w towarzystwie Ani co zaowocowało maksymalnym tętnem 191 :)
Początek to szybki przejazd Przez Polanicę, Szczytną i Łężyce do parkingu przez wjazdem do Błędnych Skał.

Po krótkiej przerwie pojechaliśmy Drogą Aleksandra do Bukowiny, gdzie zaczęła się główna atrakcja wycieczki, przejazd czeskim niebieskim szlakiem pod Borem i ostry zjazd żółtym szlakiem od Cvicnych Skal do Machovskej Lhoty. Knajpka U Lidmana jest już czynna, odnowiona i tętni życiem.

Z Machova pojechaliśmy dalej żółtym szlakiem pieszym do granicy i starą poniemiecką drogą do Pasterki. To najprostszy przejazd przez granicę w tej okolicy, omijający stromy podjazd pod Machovsky Kriz. Schronisko ominęliśmy bokiem podziwiając kamienne zwierzątka.

Dziękuję Aniu :)

Pięknie się rozkręcasz :) Natomiast nowe oznakowania szlaków w Górach Stołowych aż nie pasują do polskich gór. Oby więcej takich oznaczeń po naszej stronie Sudetów. Pozdrawiam!

Greger 06:54 wtorek, 29 września 2015

A to takim Dzieckiem opiekowała się Ania w sobotę...?
Czysta przyjemność :-D

lea 19:06 niedziela, 27 września 2015

Nie zawiadamiałem nikogo bo byłem pewien, że jesteście w Rudawach. Daj znać jak będziesz miał wolny weekend, na pewno wymyślimy ciekawą trasę.

ryjek 12:45 niedziela, 27 września 2015

O Proszę..wczoraj też śmigałem po Stołowych, szkoda że się nie spotkaliśmy.

Pozdrawiam

merlin083 12:26 niedziela, 27 września 2015
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ktakz