Borówkowa x2

Sobota, 30 kwietnia 2016 · Komentarze(2)
Tym razem plan był prosty, wjechać na Górę Borówkową dwukrotnie, raz z polskiej, a później czeskiej strony. Od polskiej strony wybrałem stromy podjazd przez Wójtówkę, luźne kamienie tym razem nie dały nam szans na zaliczenie podjazdu.
Płaskożeźba z Wójtówce
Szytrowa droga na Borówkową
Łąka nad Wrzosówką
Z Borówkowej szybki zjazd do skał Vysoky Kamen i dalej żółtym szlakiem pieszym przez Horni Hostice do Javornika.
Zjazd z Borówkowej
Ścieżka na Vysoky Kamen
Vysoky Kamen
W Javorniku przywitały nas czarownice, który miały zostać tego dnia spalone na stosie i pyszny obiadek w nowo odkrytej knajpce.
Czarownice w Javorniku
Powrót na Borówkową szlakiem rowerowym biegnącym leśnymi drogami, zmęczenie przy powtórnym podjeździe dało się nam we znaki.
Podjazd na Borówkową
Stadko młodych sarenek
Widok z wieży
Ze szczytu czekał nas już tylko zjazd do Kłodzka :)
Borówkowa
Zjazd do Lądka Zdrój

Smakosze nie tylko górskiego powietrza. Mistrzowie pozytywnego nastroju i opowieści pisanych ogniskowym dymkiem, znowu w akcji. Woda z rynny może się Wam lać z kołnierze ale uśmiechy nie znikną z Waszych twarzy. Jeśli o wycieczce mowa, odjazd jak zawsze. :)

lutra 20:34 środa, 4 maja 2016

30 kwietnia to w Czechach zawsze ciekawy dzień. Poza czarownicami można rano i wczesnym popołudniem spotkać poprzebieranych maturzystòw, przeważnie dziewczyny, rozdających slodkie fanty w zamian za datki na organizacje balangi na pożegnanie szkoły średniej. Pozdrawiam!

Greger 12:40 środa, 4 maja 2016
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa siezd