Horni Nadrz - jezioro na szczycie góry

Sobota, 5 czerwca 2010 · Komentarze(7)
Międzylesie - Boboszów - Dolni Lipka CZ - pociągiem do Hanusovic CZ - Jindrichov Zarova CZ - Velke Losiny CZ - Marsikov CZ - Vernirovice CZ - Pod Vlcim Sedlem CZ (685m n.p.m) - Tetrevi Chata CZ (1165m n.p.m.) - Pod Horni Nadrzi CZ - Horni Nadrz CZ (1350m n.p.m) - Pod Horni Nadrzi CZ - Dolni Nardz CZ - Kouty CZ - Loucna nad Destnou CZ - Nove Losiny CZ - Branna CZ - Vikantice CZ - Stare Mesto CZ - Nova Seninka CZ - Przełęcz Płoszczyna - Bolesławów - Stronie Śląskie - Lądek Zdrój - Trzebieszowice - Ołdrzychowice - Zelazno - Krosnowice - Kłodzko

Życiowy rekord długości trasy,
najdłuższy dzienny przejazd na rowerze,
najpóźniejszy powrót z wyprawy o godzinie 24 :)
Pomiędzy Pod Vlcim Sedlem a Tetrevi Chata podjazd 5km z róznica wzniesień 480m :D

Trzeba terz miec dobra psychike no i otrzywiscie kondycje zeby ukonczyc taka wycieczke...ja jakos ukonczylem.

Arno 19:59 czwartek, 12 sierpnia 2010

Zbiornik na szczycie góry to Horni Nadrzi, w nocy pompują do niego wodę z Dolni Nadrzi a w dzień spuszczają produkując energię. Do zbiornika z dwóch stron dochodzi idealny asfalt, po którym można śmignąć nawet na kolarzówce. Podjazd jest bardzo długi i mozolny ale naprawdę warto się tam wgramolić, bo widoki zrekompensują nam wysiłek :)
Wiecej zdjeć z tej wyprawy pod linkiem:

ryjek 13:28 niedziela, 20 czerwca 2010

Super zdjęcia ,Jeseniki są rajem zarówno dla szosowców jak i górali.Kto był to wie .Przyjemnie jest powspominać patrząc na Twoje zdjęcia.Czy na 4 fotce ten zbiornik wodny do Douhlne Strane?Ja tam nie trafiłem choć byłem dwukrotnie i bardzo chciałem tam wjechać.

VSV83 13:11 niedziela, 20 czerwca 2010

Piękne widoki i super dystans, oby więcej takich pogodnych dni. pozdr

GraLo 18:37 niedziela, 6 czerwca 2010

Ten zbiornik wygląda super ! Piękne rejony, świetna wycieczka.

vanhelsing 18:34 niedziela, 6 czerwca 2010

Warto się pomęczyć, żeby takie widoki podziwiać!

rammzes 18:29 niedziela, 6 czerwca 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa jlrek