Ostras - skalny labirynt na szczycie

Sobota, 31 lipca 2010 · Komentarze(3)
Tym razem naszym celem było przejechanie całego pasma czeskich i polskich gór stołowych. Żeby utrudnić sobie to zadanie zaczęliśmy od zdobycia szczytu Ruprechticky Spicak w górach kamiennych (wjazd od polskiej strony nie jest możliwy). Z niego przez przełęcz na skraju pasma gór Bromovskich dotarliśmy do samotnej góry Ostras na której szczycie znajduje się labirynt skalny z wieloma punktami widokowymi. Powrót do polski przez przepiękną łąkę leżącą pomiędzy Machovem a Pstrążną, polecam te najdziksze rejony gór stołowych każdemu kto szuka nowych nieoznakowanych ścieżek :)

Głuszyca - Rybnica Leśna - Schronisko Andrzejówka - Ruprechticky Spicak CZ - Ruprechtice CZ - Jetrichov CZ - Pekov CZ - Ostras CZ - Hlavnov CZ - Suchy Dul CZ - Bely CZ - Machov CZ - Pstrążna - Czermna - Kudowa Zdrój - Dańczów - Gołaczów - Kulin Kłodzki - Dzuszniki Zdrój - Szczytna - Polanica Zdrój - Stary Wielisław - Kłodzko

druga foteczka to nic innego jak popularny w Beskidach bikewalking:) warto i tą dyscyplinę doskonalić :) poza tym widoczki miodzio! pozdr!

k4r3l 19:22 piątek, 13 sierpnia 2010

Dzięki za dobrą opinię. Mam jeszcze wiele pomysłów do realizacji w tym sezonie, oby tylko pogoda dopisywała :)

ryjek 21:23 środa, 11 sierpnia 2010

Przyznam Ci się,że ilekroć tu zaglądam po cichu liczę na coś "extra"I jeszcze nigdy się nie zawiodłem,fotki rewelacja,pierwsza klasa.Przyjemnie jest poznać kotlinę i okolicę z tych bardziej"nie znanych" stron walorów turystycznych.A swoją drogą to masz nieźle obcykane te szlaki,którymi pomykasz,ja bym się pogubił.Pozdro

VSV83 19:38 poniedziałek, 9 sierpnia 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dykow