Ostatni dzień lata

Środa, 22 września 2010 · Komentarze(6)
Piękna pogoda zachęciła do przejechania grzbietem Gór Orlickich od Zemskej Brany przez najwyższy szczyt Velka Destna do Serlicha. Cześć górskich asfaltowych dróg od Peticesti do Velkej Destnej była dla nas zupełnie nowa, a widoki z nich są cudowne, dlatego na pewno wrócimy tam w przyszłym roku :)

Międzylesie - Kamieńczyk - Ceske Petrovice CZ - Zemska Brana CZ - Zambeske Lesy CZ - Hanicka CZ - Anensky Vrch CZ - Mezivrsi CZ - Peticesti CZ - Pod Homoli CZ - Velka Destna CZ - Sedlo Serlich CZ - Serlissky Mlyn CZ - Olesnice CZ - Cihalka CZ - Duszniki Zdrój - Szczytna - Polanica Zdrój - Stary Wielisław - Kłodzko

Przyjemne tereny są w Górach Orlickich, też często tamtędy jeżdżę ale w przeciwnym kierunku, ostatnio jak byłem na Wielkiej Destnej okazało się, że wieża widokowa która była na szczycie i pozwalała podziwiać widoki została przerobiona na opał - a szkoda. Pamiętam że kawałek dalej miedzy Wielka Destną a Pod homoli stała druga wieża z której widoczki były na G. Bystrzyckie, ciekawe czy jeszcze stoi?

cerber27 18:48 piątek, 24 września 2010

Na zdjęciach faktycznie płasko, zalesione stoki nie pozwalały na sfotografowanie panoram. Kręciliśmy na wysokościach 450m > 730m > 530m > 1004m >963m > 1115m > 612m.

ryjek 17:17 czwartek, 23 września 2010

fajnie porząd... znaczy pojeżdzone! :) jakiego rzędu wysokie góry są w okolic, bo na niektórych fotach coś płasko to wygląda:)

k4r3l 17:01 czwartek, 23 września 2010

Trzeba uważać, słoneczko pięknie świeci, ale powietrze w górach bardzo ostre. Gorąca kąpiel i herbata z malinami po wycieczce to najlepszy sposób na zahartowanie ciałka ;)

ryjek 16:52 czwartek, 23 września 2010

Mnie pogoda zachęciła do jazdy w poniedziałek i do dzisiaj smarkata jestem :)

fotoaparatka 16:46 czwartek, 23 września 2010
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa eraln