Przez Javornik na Borówkową

Środa, 3 sierpnia 2011 · Komentarze(4)
Kłodzko - Wojciechowice - Laskówka - Laski - Mąkolno - Złoty Stok - Bila Voda - Horni Hostice - Javornik - Nad Travnou - Borówkowa - Przełęcz Lądecka - Lutynia - Lądek Zdrój - Trzebieszowice - Ołdrzychowice - Żelazno - Krosnowice - Kłodzko

To była niespodziewanie fantastyczna wyprawa z powrotem po północy. Dzieki Feniks :)

Borówkowa to faktycznie cudowne miejsce.. Widoki fantastyczne, jest gdzie usiąść, jest co zjeść. Osobiście bardzo przypadł mi do gustu zjazd szlakiem granicznym do Orłowca. Mimo iż zarówno mój rower nie nadaje się do takiej jazdy, jak również ja sam jeżdżę wyłącznie amatorsko to jednak pokonanie go w jakiś 95% dało mi naprawdę sporo frajdy. Pozdrawiam.

kamol 18:58 wtorek, 20 września 2011

Ognisko staje się nieodzownym akcentem każdej jak zwykle fajnej wycieczki .

VSV83 03:04 wtorek, 9 sierpnia 2011

To był wyjazd jakich mało, nie planowany a udany że do domu nie chciało się wracać.
Nie mogę doczekać się znowu niespodziewanego wyskoku.
Dzięki Ryjek.

FENIKS 13:52 niedziela, 7 sierpnia 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa edzaj