Czerwonym na Śnieżnik

Sobota, 3 września 2011 · Komentarze(3)
Międzylesie - Smreczyna - Boboszów - Kraliky - Horni Lipka - Pod Klepacem - Zbojnicka Chata - Śnieżnik (czerwonym szlakiem) - Franciska Chata - Stribnicka sedlo - Nad Adelinym pram. - Navrsi - Nad Adelinym pram. - Siodlo Martena - Droga Nad Lejami - Kletno - Stronie Sląskie - Lądek Zdrój - Trzebieszowice - Ołdrzychowice Kłodzkie - Żelazno - Krosnowice - Kłodzko

Wspaniały wypad, dzieki Feniks za motywacje do wspinaczki na szczyt i przepyszna bułeczkę z serkiem Hochland ;)

Oj był to świetny wyjazd i wymagający, można było się sprawdzić na skałach, ale nie wiedziałem że to tylko rozgrzewka przed naszym ostatnim szaleństwem 160km.
I jak zwykle dzięki Ryjek było super i jest co wspominać i oglądać.

FENIKS 18:21 czwartek, 29 września 2011

Jest mi strasznie milo, dziękuje,,, :) :) :)

ryjek 21:30 wtorek, 27 września 2011

Piękna pogoda, cudowne widoki, przyjemnie popatrzeć. Ogromny szacunek dla Was. Samo oglądanie takich zdjęć daję ogromny przekaz pozytywnej energii ! To właśnie dzięki Twoim relacjom sam zacząłem jeździć rowerem. Profil ten był i jest dla mnie inspiracją do odkrywania "własnego podwórka". Dzięki!

kamol 21:21 wtorek, 27 września 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wczet