pierwsza setka i pierwszy tysiączek :)

Niedziela, 25 marca 2012 · Komentarze(4)
Kłodzko - Krosnowice - Gorzanów - Stara Łomnica - Szklarka - Stara Bystrzyca - Nowa Bystrzyca - Spalona - Mostowice - Orlicke Zahori - Bedrichovka - Masarykova Chata (1013m n.p.m.) - Destne v Orlickych Horach - Sedlonov - Olesnice v Orlickych Horach - Kocioł - Lewin Kłodzki - Przełęcz Ludowa - Duszniki Zdrój - Szczytna - Polanica Zdrój - Stary Wielisław - Kłodzko

Cudowny dzień w górach, Velka Destna była dla nas niedostępna z powodu braku nart biegowych, ale po stromym i mozolnym podjeździe zaliczyliśmy Masarykova Chate, która leży powyżej 1000m. Wypad nie obył się bez wielu przygód i atrakcji, ale o tym opowie Feniks na swoim blogu (pozdrowienia dla holki w Olesnice). Jak zawsze dużo zdjęć i trudno wybrać te najładniejsze, dlatego darujcie ich dużą ilość.

Koło Książówki jadę codziennie autem, a i rowerem często. Na tym zdjęciu Książówka wygląda jakby była gdzieś wysoko w górach :)
Robiłem próby na bikemap. Dobre narzędzie. Zlicza też przewyższenia. Sprawdzałem te co zliczałem palcem po mapie, to wychodzi podobnie. Po następnym wyjeździe spróbuję dołączyć do bloga mapkę. Zobaczę co z tego wyjdzie :)
Dzięki za rady i udanego sezonu.

domingo 06:36 wtorek, 3 kwietnia 2012

Przejazd 8-ka nie należał do przyjemności, ale jakoś przetrwaliśmy - dłuższą droga przez Gołaczów nie wchodziła o tej porze roku w grę (zimno i mięśnie nierozgrzane).
Drugie zdjęcie jest zrobione w Kłodzku, to widok na ''Książówkę'' z ulicy Objazdowej, na pewno nie raz tamtędy przejeżdżałeś.
Mapy na bikemap.net rysuję się bardzo szybko, szczególnie wtedy, kiedy prowadzą wzdłuż dróg. Potem wystarczy na blogu w nowej linii wkleić link do strony poprzedzony spacją (bez żadnych dodatkowych znaczników), daj znać gdybyś potrzebował pomocy.
Do zobaczenia na szlaku, kotlinka jest bardzo mała i pewnie nie raz mijaliśmy się na tasie, pozdrowienia :)

ryjek 17:58 poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Fajne te mapki dodałeś.
Z mapki i zdjęć wynika, że mieliście ładny kawałek 8-ką nocą. Macie silne nerwy i wiarę w naszych kierowców :)
Przez chwilę zastanawiałem się nad drugim zdjęciem :) Gdzie to jest? :)
Pozdrawiam

domingo 11:43 poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Tytuł zachęcający pierwsza setka czyli kielich i pierwszy tysiąc za dzień pracy a tak na poważnie to wyjazd świetny bardzo udany miłe wspomnienia szczególnie holki oj po nocach mi się śni.
I oczywiście Ryjek dzięki było odlotowo a i kondycja była zaskakująca. Teraz czekam na 200km..
Fajne fotki wybrałeś. A tek kozy Ci nie zapomnę ;)).

FENIKS 23:35 poniedziałek, 26 marca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa escia