Stanisławem na Hutę

Środa, 4 kwietnia 2012 · Komentarze(4)
Kłodzko - Krosnowice - Gorzanów - Stara Łomnica - Pokrzywno - Droga Stanisława - Huta - Wójtowice - Stara Bystrzyca - Stara Łomnica - Gorzanów - Krosnowice - Kłodzko

W górach Bardzkich nie ma już śniegu poza płatami w lasach, ale dziś droga była dla mnie nieprzejezdna z innego powodu - zmęczenia psychicznego kamolami ostro wystającymi z drogi i zmęczeniem mięśni nieprzystosowanymi na początku sezonu do pokonywania tak stromych podjazdów. Nie wiem za jakie grzechy musiałem odpokutować wybierając tą trasę, trzymała mnie przy życiu myśl o nagrodzie na szczycie :)

I jak czytam i zdjęcia oglądam to mnie trafia że ominęła mnie taka traska oj żal na duszy i rozpacz oczy mi zalewa. Muszę odbić sobie jakoś tą stratę, najpierw pójdę na stukać sąsiada to mi trochę przejdzie.
Następnego wyjazdu już Ci nie odpuszczę, zachciało mi się wymiany nowych klamek;(.
Świetna trasa.

FENIKS 20:24 czwartek, 5 kwietnia 2012

Stanisław bez amora,, nieźle czadujesz :)
Po każdym przejechaniu tej drogi powtarzam sobie ''nigdy więcej'', potem zapominam i znów ''nigdy więcej,,'' :P

ryjek 17:06 czwartek, 5 kwietnia 2012

O kurde, konkretna górka! Me like it :)

k4r3l 17:01 czwartek, 5 kwietnia 2012

Fajnie, że i tam śnieg poschodził. Ten żółty szlak naprawdę potrafi wytrzepać.
Ostatnio byłem tam na rowerze ze sztywnym widelcem i przejechałem tę drogę w obie strony. Myślałem, że mi mózg uszami wyskoczy :)

domingo 16:59 czwartek, 5 kwietnia 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oscsi