wieczność

Środa, 25 kwietnia 2012 · Komentarze(4)
Zachęcony pięknymi zdjęciami rtuta z 'Wieczności' postanowiłem po raz pierwszy w tym roku przejechać tą drogę. Nie musiałem długo przekonywać Feniksa do mojego planu - skusiła go perspektywa ogniska w naszym najpiękniejszym miejscu. Na Wieczności straszne błoto po samochodach pracujących przy ścince, na dodatek zniknął stary kamień - przedwojenny drogowskaz wskazujący połączenie dróg Stanisława z Wiecznością. Dzięki temu Feniks mógł po raz pierwszy pomacać Strażnika Wieczności po jajach ;)
Ognisko na koniec wypadu było wyjątkowe, musiałem od niego odciągać Feniksa, który koniecznie chciał biwakować tej nocy. Powrót przez Hutę, ostrym zjazdem do Wójtowic, dostarczył nam wiele adrenaliny. Na końcu Wójtowic z ciemności wyłonił się luźno ganiający piesek, który nie wystraszył się naszych latarek, przywitał nas merdającym ogonem, a na dodatek obszczekiwał wrogo nastawione do nas psy oznajmiając, że nie jesteśmy obcymi z innej planety :)
W domach byliśmy po 2-giej w nocy.

Ten przejazd w stronę wieczności jak zwykle był świetny a ognisko w wymarzonym terenie wystarczająco jak ja to mówię dzikim, ale ze smerankiem strażnika to już pomówienia.;).

FENIKS 22:26 czwartek, 3 maja 2012

Czadowe zdjęcie "na rozstaju"! :)
Zazdroszczę ogniska. Muszę również rozpocząć sezon kiełbaskowy, bo to lato przyszło a u nas posucha grillowo - ogniskowa... Tak być nie może!
Serwus

lea 10:49 piątek, 27 kwietnia 2012

Ten podjazd z Polanicy do Leśniczówki Kamienna Góra to prawdziwa masakra dla gościa z nizin takiego jak ja. Odkąd czytam wasze ogniskowe wpisy to mi się marzy żeby zrobić ognisko na Równi Łomnickiej na drodze Stanisława na tym punkcie widokowym.

Sam posąg strażnika wieczności trochę przerażający jest jak się tam przyjedzie samemu i to w Środku nocy. Niezły wiracha z tego Feniksa jak go się nie bał po jajach smerać :P

rtut 08:12 piątek, 27 kwietnia 2012

Z powodu zdjęć rtut''a też zamierzam odwiedzić Hutę. Narobił smaka na te widoki. Widzę, że powoli przestawiacie się na jazdy nocne. Drogi bliźniaczki, uśmiałem się :)

domingo 06:25 piątek, 27 kwietnia 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa siepo