Granice bez granic

Poniedziałek, 3 grudnia 2012 · Komentarze(3)
Wrocławski oddział Telewizji Polskiej we współpracy z Telewizją Czeską zrealizowały w tym roku serię filmów przyrodniczo-dokumentalnych pokazujących piękno sudeckiego pogranicza. Jakiś czas temu widziałem odcinek poświęcony Górom Opawskim, a dziś Bożena z Maciejówki w Międzygórzu poleciła mi odcinek o Masywie Śnieżnika, w którym bierze również udział jej mąż Maciej latający paralotnią. Zobaczcie w jak pięknym rejonie kraju mieszkamy.

Jeśli film się wam spodoba, bez trudu znajdziecie odcinki o Górach Orlickich i Górach Złotych :)

Bardzo ciekawy film, a Maciej to bardzo ciekawy człowiek.

anamaj 05:54 środa, 5 grudnia 2012

Bardzo dobry cykl. Oglądałem kilka odcinków. Polecam odcinki o Górach Orlickich oraz Stołowych z Broumovskiem. A że mieszkamy w ładnym miejscu, to się zgadzam z Tobą w 100% :)

domingo 20:47 poniedziałek, 3 grudnia 2012

Nie sposób się nie zgodzić, a to tylko dwie godzinki pociągiem z Wrocławia. Karkonosze, Masyw Śnieżnika i Góry Bialskie to taka moja pierwsza trójka Sudetów ;)

tajemniczyjogurt 20:35 poniedziałek, 3 grudnia 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mpree