Mravenecnik

Sobota, 29 grudnia 2012 · Komentarze(10)
Fantastycznego 2013 roku w górach, lasach, na nartach, na rowerze, nie poprzestawajcie w poszukiwaniach nieodkrytego piękna.

Wiatrak elektrowni przy Tetrevi Chata, w tle masyw Keprnika.

Loucna nad Destnou, na horyzoncie za chmurami Góry Orlickie, po prawej w tle Masyw Śnieżnika.

Okruh Mravenecnik - trasa dla narciarzy biegowych.

Piękna droga biegnąca południowym stokiem Mravenecnika.

Panorama na szczyty Velky Maj i Jeleni Hrbet ze zbocza Vresnika.

Po lewej szczyt Dlouhe Strane, po prawej Vozka i Keprnik.

Widok na Pradziada z drogi na Dlouhe Strane.

Panorama Jeseników, z przodu Medvedi Hora i Mravenecnik, w tle Vozka i Keprnik, daleko na horyzoncie Masyw Śnieżnika.

Górny zbiornik elektrowni Dlouhe Strane.

Pradziad ze szczytu Dlouhe Strane.

Droga na górny zbiornik.

Zachód Słońca ze szczytu Dlouhe Strane.

-> więcej zdjęć z wypadu

Piękna zima w obiektywie. Foty coraz lepsze. Życzę wielu fajnych pomysłów na wycieczki i werwy przy ich realizacji. Tak trzymaj!
Pzdr z wiosennego Piemontu i dziękuję za życzenia noworoczne.

Ancorek 18:20 sobota, 5 stycznia 2013

Bardzo wszystkim dziękuję za życzenia i pochwałę zdjęć, to bardzo motywujące.
W górach tego dnia było jeszcze piękniej, niż pokazują to zdjęcia :)

ryjek 20:36 czwartek, 3 stycznia 2013

Na te fotki dostałem wytrzeszczu oczu.Super widoki.Wszelkiej pomyślności życzę Ci w tym roku.

pioter50 16:57 czwartek, 3 stycznia 2013

No to strzeliłeś wycieczkę, fotki zarąbiste klimat super.
Pozdrawiam.

FENIKS 20:07 środa, 2 stycznia 2013

Śliczne zdjęcia.
Wszystkiego dobrego.

djk71 16:21 wtorek, 1 stycznia 2013

To ja już też czekam i szykuję formę :)

anamaj 11:54 wtorek, 1 stycznia 2013

Dziękuję za życzenia. W Jesenikach jest dużo śniegu, byłem w Szklarskiej Porębie i wydaje się, że jest go więcej niż w Karkonoszach. Trasy biegowe nie są jeszcze oficjalnie otwarte, ale już są przygotowane i biega po nich wielu Czechów. Kiedyś ten rejon był zupełnie dziki, ale po wybudowaniu dwa lata temu wyciągu przybyło szlaków rowerowych, dla narciarzy biegowych, a w tym roku pojawił się pierwszy szlak pieszy na szczyt Dlouhe Strane. Naprawdę warto wybrać się tam w zimie. Więcej informacji

Aniu, na tym wyjeździe odkryłem nowy piękny widokowo szlak rowerowy, nie mogę się doczekać kiedy latem wjedziemy rowerami do jeziora na szczycie góry :)

ryjek 11:46 wtorek, 1 stycznia 2013

Piękne zimowe widoki. Życzę pomyślności i zdrowia na Nowy Rok.

domingo 10:21 wtorek, 1 stycznia 2013

Również życzę Ci spełnienia marzeń w 2013 r. Piękna zima, a w porównaniu do Zieleńca to bajka. W Zieleńcu sztuczny śnieg i dużo ludzi. A u ciebie to co jest piękne: góry, śnieg i spokój. Coraz bardziej myślę o zamianie zjadówek na biegówki.

anamaj 07:07 wtorek, 1 stycznia 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa szyok