Kłodzko - Polanica Zdrój

Niedziela, 3 lutego 2013 · Komentarze(9)
Pierwszy wyjazd w sezonie, mięśnie wyjątkowo leniwe. Postanowiłem zmusić je do pracy podjeżdżając do Pokrzywna i wybierając boczną drogę z Polanicy do Szczytnej górami. W lasach temperatura poniżej zera, niewiele zmrożonego śniegu po którym świetnie się jechało.
Już w Kłodzku spotkałem na rowerach Ulę i Władka, a chwilę później prawie dogoniłem Anię, która ma więcej planów niż będzie weekendów w tym roku ;)

Dziękuję za wszystkie komentarze. Śniegu mało, dużo słońca, jak tylko temperatura podskoczy będziemy mieli wiosnę w zimie.

Muszę sprostować: te 5 minut przewagi Ani, to czas pomiędzy nią a jej rodzicami, ja jechałem inną trasą. W tym sezonie nie miałem jeszcze szans na porównanie naszej siły, trzeba będzie mocno spinać pośladki, żeby nadążyć za tak wytrenowaną dziewczynę. Jestem pewien, że będzie to mobilizowało do częstych ćwiczeń i wpłynie na długość i trudność tras jakie będziemy razem pokonywać :D

ryjek 15:53 wtorek, 5 lutego 2013

Jak ja Wam , chyba zazdroszczę. U mnie zima pełną "gębą"

januszek44 08:02 poniedziałek, 4 lutego 2013

Ładny powrót po zimowym letargu, ładna pogoda na wycieczkę i ładne widoki :)

Ancorek 07:42 poniedziałek, 4 lutego 2013

Nie wiem jak to jest ale u was wiosenne słońce i prawie w ogóle śniegu a u mnie koło zera i jakaś śnieżno - błotna breja, że niestety pozostaje tylko kręcenie w domu.... Byle do wiosny.

rtut 21:49 niedziela, 3 lutego 2013

No to znaczy że już zdrowie dopisuje świetnie no i rozpoczęcie nowego sezonu, gratuluję.
I jeszcze ganianie za Anią już na samym początku ;)).

FENIKS 19:41 niedziela, 3 lutego 2013

Oj, Ryjek "dogonił" mnie już jak od 5 min.stałam pod garażem, więc to się chyba nie liczy :) Miłe są takie przypadkowe spotkania.

anamaj 18:03 niedziela, 3 lutego 2013

Dogoniłeś Anię?Musisz być w niezłej formie.Wszyscy obserwujemy profesjonalny trening, jaki teraz przechodzi Anamaj. A więc wracasz do gry :)Świetne fotki.

pioter50 17:56 niedziela, 3 lutego 2013

Ładna pogoda,trzeba korzystać..W planach też miałem wybrać się do Polanicy, w ostateczności pośmigałem trochę po Czechach:)

Nabieraj formy:)
pozdro

merlin083 17:31 niedziela, 3 lutego 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apace