Jesienne Góry Złote

Środa, 23 października 2013 · Komentarze(7)
W ramach objazdu przed zimą wszystkich pasm górskich Kotliny Kłodzkiej tym razem wybrałem się w Góry Złote.

Przełęcz Łaszczowa i leśna droga trawersująca zbocza Góry Kłodzkiej, biegnąca na Przełęcz Kłodzką.

Dalsza część drogi to przejazd lasami z Przełęczy Kłodzkie, przez Chwalisławską, Leszczynową na Przełęcz Jaworową. Bardzo dużo w tym rejonie lasów bukowych, które o tej porze roku przepięknie wyglądają.

Z Przełęczy Jaworowej zjechałem na dziko na Przełęcz Różaniec, a stamtąd pierwszy raz czeskim szlakiem rowerowym wprost na Borówkową. Końcówka granicznika to oczywiście prowadzenie roweru (pozdrowienia dla Toompa).

Na szczycie cisza i spokój, jeden samotny turysta i jak zawsze piękne widoki.

Ze szczytu zjechałem granicą na Przełęcz Lądecką, dalej pojechałem po czeskiej stronie drogami wzdłuż granicy na Przełęcz Karpowską.

Przełecz Karpowska i zjazd labiryntem podobnych do siebie dróg do Lądka.

>>> Przebieg trasy <<<

Fajna trasa, śliczne fotki, piękna pogoda:)
Pozdrawiam

lea 19:11 sobota, 26 października 2013

Ten przedostatni wpis o Borówkowej to mój, tylko jak zwykle co mi nie wyszło.
Anka. Pozdrawiam

ankaj28 15:28 piątek, 25 października 2013

Zdjęcia lasu bukowego ekstra. Zwłaszcza 3 i 5-te zdjęcie.

domingo 09:47 piątek, 25 października 2013

a ja przemiło wspominam Borówkową sprzed kilku lat, podczas startu Bogdana w mtb i nie wiem czy dobrze pamiętam, ale chyba wtedy startował też Zbyszek. Panorama z wieży widokowej przecudna. pozdrawiam

09:28 piątek, 25 października 2013

Ach, pieknie. Okolice Kłodzkiej Góry są cudne o tej porze roku. Borówkowa-magia. Bogdan, jeśli będziesz montował ekpipę na taki wyjazd, to jestem chętna. do zobaczenia.

anamaj 06:19 piątek, 25 października 2013

Ładna trasa, widoczki super, mam ochotę jeszcze w tym roku na podobny wypad w listopadzie, jak oczywiście pogoda dopisze.

cerber27 05:38 piątek, 25 października 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zycie