Kopalnia Uranu

Niedziela, 2 marca 2014 · Komentarze(5)
Góry Bialskie dzikie i odludne, omijane przez turystów którzy walą na Śnieżnik, dzisiaj wypełniły się śmiechem BSowej ekipy :)))
Spotkaliśmy się w Kłodzku, w Lądku dołączył do nas Zbyszek, ale tak naprawdę wszystko zaczęło się na mostku w Nowym Gierałtowie.

Zaczęliśmy najdłuższy tego dnia 5km podjazd na Przełęcz Dział (prawda Zbychu, że nie było ściany?)

Po przerwie śniadaniowej i pożegnaniu z Tomkiem, który musiał wracać do Kłodzka, a my rozpoczeliśmy cudowny rajd leśnymi duktami.

Z Przełęczy Suchej miał nastąpić szybki zjazd do Morawy, niestety lud i rozwalona przez leśników droga trochę pokrzyżował nam plany.

Odkryliśmy za to nową drogę z imponującym nachyleniem przekraczającym 20%, każdy chciał ją wypróbować :D

Po przerwie na Przełęczy Płoszczyna pojechaliśmy Drogą Staromorawską przez Kamienicę do Kletna.

Tam w kopali uranu czekał na nas Januszek, który profesjonalnie oprowadził nas po kopalni - wielkie dzięki.

Czas tak szybko nam upłynął, że pędząc na pociąg dziewczyny pobiły rekord prędkości przejeżdżając 30km w niecałą godzinę. Udało mi się je jeszcze spotkać na stacji, dzięki temu mogłem udokumentować, że były bardzo zadowolone z tej wycieczki.

Jeśli chcecie poznać więcej szczegółów z wycieczki zapraszam na blogi moich przyjaciół.

Ryjku. Mało tego,że Twoje relacje są rewelacyjne, to na dodatek mają moc przywoływania uśmiechów tak radosnych i czarujących, że wywołują kolejne uśmiechy. :))))

lutra 19:03 wtorek, 4 marca 2014

Ryjku, dzięki za świetną relację, która pozwoliła mi wrócić myślami do ostatniego wyjazdu i przywołała uśmiech na moją twarz.Do zobaczenia.

anamaj 07:10 wtorek, 4 marca 2014

Byłyśmy bardziej niż BARDZO zadowolone z tej wycieczki. To ona dała nam takiego powera do końcowego wyścigu z czasem :D
Dzięki Ryjku raz jeszcze za ten wspaniały dzień!

lea 07:08 wtorek, 4 marca 2014

Fajne zdjęcia , jak zwykle zresztą .
Dzięki za odwiedziny . Teraz trochę mniej mi szkoda ,że nie mogłem z Wami śmigać po górach. Wspaniała ekipa . Mam nadzieję ,że inni pójdą w Wasze ślady i zawitają w "mojej dziurze " . Dla rowerzystów zawsze znajdzie się jakaś PROMOCJA :)

januszek44 05:00 wtorek, 4 marca 2014
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa geipo