Jeseniki 1/4 - Serak i Obri Skaly

Czwartek, 1 maja 2014 · Komentarze(8)
Pierwszy dzień majówki w Jesenikach zaczynamy od rozgrzewki czyli wjazdu z Jesenika przez Adolfowice na Obri Skaly 1088m npm.

Tym, których nie zaspokoiło zdobycie szczytu proponuję zjazd fragmentem pieszego żółtego szlaku na Serak. Zaspokaja to na jakiś czas głód adrenaliny.

Dalsza część drogi to przejazd kombinowany fragmentami szlaku dla narciarzy, niebieskiego szlaku pieszego, a od Bystrego Potoku klasyczny wjazd szutrem do rozdroża pomiędzy Keprnikem i Serakiem i dojazd drogą do Chaty Jiriho na Seraku.

Po krótkiej przerwie dalsza część planu, zjazd wzdłuż wyciągu do Ramzowej. Szukający wrażeń postanawiają zjechać czerwonym szlakiem pieszym do środkowej stacji wyciągu.

Niestety hak w rowerze Lei nie wytrzymuje spotkania z wrednym patykiem, po dłuższej przerwie pozostaje nam najkrótszą drogą sturlać się przez Ramzową do Jesenika.

Dzięki za traskę, wczoraj przejechana, pozdrawiam.

pawelz4 13:07 poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Rozpoczęcie majówki było super, pierwszy dzień dopisał na całego a i trasa z widokami świetna.
Dzięki Ryjek.

FENIKS 19:23 niedziela, 18 maja 2014

Jak na rozgrzewkę, to ładne mieliśmy przewyższenia. Dzięki za zorganizowanie takiego pełnego atrakcji wyjazdu i polecam się na przyszłość, najlepiej gdzieś niedaleko ode mnie ;)

grzess 15:50 piątek, 9 maja 2014

Świetnie Ryjku zaplanowałeś tę trasę :) Górskich atrakcji nie brakowało i widzę, że klimat dopisywał. Pozdrawiam!

Greger 17:56 środa, 7 maja 2014

Ach, jak miło się wspomina :)Ciężkie podjazdy, ale zjazd wzdłuż wyciągu wynagrodził wszystko.

anamaj 06:22 środa, 7 maja 2014

Piękne wspomnienia! Mimo "buby" rowerowej był to absolutnie genialny dzień z cudowną pogodą.

Ryjeczku - to nie ta mapa :)

lea 06:10 środa, 7 maja 2014

Tyle miejsc nam się nałożyło w tym dniu, tylko w innym czasie, ale aż miło popatrzeć, że też tam byłam, miód i wino piłam... Cudowne 4 dni i relaks kompletny. Ściskam cię za to mocno:):)

ankaj28 20:49 wtorek, 6 maja 2014
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hwils