Wieczność

Czwartek, 30 kwietnia 2015 · Komentarze(3)
Kolejny wypad na moje ukochane bystrzyckie leśne drogi. W lasach bardzo sucho, spokojnie jeździ się po terenie.
Droga do Lasówki
Strażnik Wieczności
Droga nad Pokrzywnem
Powrót polami gdzie Epik zadziwił mnie przy pokonywaniu przeszkód na polnej drodze rozrytej przez traktory.
W tym rowerze drzemie niesamowity potencjał.
Koziołki na łące
Pola nad Wielisławiem
Majowe drzewa

Góry Bystrzyckie są największym kompleksem leśnym na terenie kotliny, według mnie również najdzikszym. Godzinami można jeździć po lasach nie widząc żywej duszy, ani zabudowań. Niektórzy zarzucają im, że są płaskie i przez to monotonne, ale to nieprawda, można się napocić na długich podjazdach pod Hutę, Zieleniec lub Porębę. Nie ma tu wielu szlaków rowerowych, ale ilość dróg jest ogromna, warto mieć przy sobie nawigację, dobrego przewodnika albo ryjka, na wypad w te góry zawsze jestem chętny :)
Patrycjo, Wieczność straciła trochę na uroku, odkąd wysypali ją żwirkiem, dla Twojego fula dużo bardziej atrakcyjna będzie Droga Stanisława.

ryjek 21:15 poniedziałek, 4 maja 2015

Jak <Wieczność> jest taka ciekawa, to warto ją przejechać i powiedzieć - byłam tam ! :-)

xPATRYCJA 18:51 poniedziałek, 4 maja 2015

Muszę kiedyś odwiedzić i trochę pojeździć po Twoich ulubionych Górach Bystrzyckich. Jak już eksplorować Kotlinę to na całego. Życzę jeszcze większej frajdy ze śmigania na nowym sprzęcie i pozdrawiam!

Greger 06:29 poniedziałek, 4 maja 2015
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zient