Bystrzycki Mega Mix

Niedziela, 18 października 2015 · Komentarze(3)
Zimno i wilgotno ale dzięki temu ładnie wychodziły zdjęcia. Miks moich ulubionych dróg w Górach Bystrzyckich.
Na początek droga przez Pokrzywno i Droga Stanisława.

Następnie przejazd przez Łysinę na Drogę Wieczność. Moje ulubione miejsce na Wieczności z modrzewiami ciągle jeszcze zielone, więc na pewno wrócę tu tej jesieni.

Kolejna ścieżka poprowadziła mnie na Drogę Wiecznego Strachu Polecam tym, którzy lubią teren i nie boją się niczego ;)

Długa Droga dość monotonna, ale do tej strony dość dzika i widać, że słabo uczęszczana. Na górnym zdjęciu ciekawy rozjazd, czy ktoś tam był i wie gdzie prowadzą poszczególne drogi?

Powrót na Drogę Wieczność i przez Pokrzywno do domu.

Po latach jeżdżenia, myślę, że każdy z nas ma swoje ulubione drzewo, ulubioną ścieżkę oraz widoki, które chce się widzieć i fotografować w różnych porach roku.
Życzę pięknej, kolorowej jesieni.

Ancorek 20:33 piątek, 23 października 2015

Ciekawe są te nazwy dróg w Górach Bystrzyckich. Kiedyś muszę się w niej wybrać na dłużej. Pozdrawiam!

Greger 06:42 czwartek, 22 października 2015

Wieczność. Ładnie mi się kojarzy z Waszych, (znających te traski) relacji. Dzięki nim, mimo,że nigdy tam nie byłem, Strażnik wydaje się znajomy. Piękne drogi i dystans jak na samotny, terenowy wyjazd znaczny.

lutra 18:52 środa, 21 października 2015
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa eciwk