Z pożaraczami podjazdów

Sobota, 6 lutego 2016 · Komentarze(3)
To miał być rekreacyjny wypad, ale z pożeraczami podjazdów nie mogło być łatwo. Zaczęło się od podjazdu pod tamę w Zagórzu, kiedy Lea rzuciła dawaj,,, bierz go,,, segment,,, i poczułem tylko swąd rozgrzanych opon :P
Tama w Zagórzu
Ekipa na tamie
Po krótkiej rozgrzewce usłyszałem - Michałkowa. Pamiętałem ten podjazd sprzed kilku lat, bardzo ciekawy asfalt o nachyleniu pozwalającym podziwiać widoki: 3,8km; +222m/-0m; max 14.8%, avg 7,2%.
Na szczęście Karczma Bełty zapewniła nam niezłą regenerację.
Podjazd w Michałkowej
Droga nad Michałkową
Restauracja Bełty
Po odpoczynku kolejne hasło - Glinno, niestety jedynie 1km; +87m/-0m; max 15,2%; avg 10,3%. Na szczycie można było pocieszyć się śniegiem.
Orzeł w Glinnie
Podjazd Glinno
Na końcu Profesor z szelmowskim uśmieszkiem wskazał coś o czym nie miałem pojęcia - Grządki: 2,1km; +192m/-1m; max 17%; avg 10%.
Tego dnia ten podjazd najbardziej dał mi popalić.
A teraz pojedziemy tam
Grządki w Sowich
Radzio w Sowich
Po zimowych klimatach dotarliśmy do słonecznej Głuszycy. Przed powrotem jeszcze drobnostka przy kamieniołomie: 1,2km; +82m/-1m; max 11,1%; avg 7,9%.
Przystanej w Głuszycy
Droga do kamieniołomu
Jeziorko w kamieniołomie
Dużo cyferek w tym wpisie, które w żaden sposób nie oddają atmosfery jaka panowała na tej wycieczce. Dziękuję Wam za ten cudowny dzień :)))

Jak zobaczyłem zaporę, pomyślałem, że coś poszło nie tak. Kolejne skojarzenie-Pożeracze podjazdów- I już zrobiło się jaśniej. Na którymś zdjęciu widać Ślężę. :)
Dzięki Ryjku za wesoły opis.

lutra 13:13 niedziela, 14 lutego 2016

Piotrek przecież to był rekreacyjny wypad, a te zacne podjazdy jak na tą porę roku dodały tylko jemu urok ;)

profesor 13:57 środa, 10 lutego 2016

Nie idziecie na łatwiznę :) Na początku lutego takie ścianki dają popalić. Pamiętam Michałkową z początku ubiegłego sezonu i do dzisiaj respekt pozostał. Super wypad. Pozdrawiam!

Greger 07:29 wtorek, 9 lutego 2016
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa umies