Złota polska jesień

Poniedziałek, 31 października 2016 · Komentarze(0)
Pogoda poprawiła się umożliwiając jazdę w terenie. Tym razem postanowiłem napawać się jesienią w Górach Złotych i Bardzkich, okazało się to strzałem w dziesiątkę.
Na pierwszym zdjęciu panorama z Przełęczy Droszkowskiej, dzięki dobrej widoczności wypatrzyłem dziś szczyt Śnieżki.
Panorama z Przełęczy Droszkowskiej
Pomiędzy przełęczami Leszczynową i Jaworową na zielonym szlaku rowerowym lasy cudownie kolorowe.
Las bukowy na Łysym Grabie
Okolice Przełeczy Jaworowej
Z Przełęczy Jaworowej do Złotego Stoku położono już nowy asfalt - bardzo szybko. Postanowiłem wydłużyć wycieczkę wjeżdżając przez Przedecz pod Trzeboniem na Jawornik Wielki.
Droga z Przełeczy Jaworowej do Złotego Stoku
Jawornik Wielki
Okolice Przełęczy Pod Trzeboniem
Przełęcz Chwalisławska jak zawsze zabłocona, od Przełeczy Kłodzkiej do Przełeczy Łaszczowej droga kolorowa, do Barda na niebieskim szlaku pieszym też jest przepięknie.
Trawers Góry Kłodzkiej
Szlak rowerowy nad Bardem
Panorama Barda
Powrót do Kłodzka żółtym szlakiem rowerowym nad Wojciechowicami.