Szczytami Gór Orlickich

Sobota, 16 lipca 2011 · Komentarze(3)
Międzylesie - Smreczyna - Kamieńczyk - Petrovicky - Mladkov - Vlckovice - Pastviny - Nekor - Pastviny - Klasterec nad Orlici - Ceske Petrovice - Cihak - Zemska Brana (wjazd w Zamberske lesy) - Jiraskova cesta - Predni vrch 669mnpn - Zadni vrch 657mnpm - Panske Pole - Hanicka - Anensky vrch 992mnpm - Mezivrsi - Komari vrch 991mnpm - Peticesti - Orlicke Zahori - Mostowice - Lasówka - Młoty - Wójtowice - Stara Bystrzyca - Szklarka - Stara Łomnica - Topolice - Starków - Stary Wielisław - Kłodzko

Wyjątkowy wypad, dużo dobrej energii i wrażeń. Swojego żywota dokonał Furious Fred który służył mi naprawdę dobrze w najgorszych górskich warunkach. Miale zapasową dętkę, po drodze musiałem wzmocnić ja i oponę dodatkowymi łatkami, ale szczęśliwie dotarłem do domu o własnych silach.

Mam nadzieje ze tym razem nie przesadziłem z ilością zdjęć i przyjemnie się wam oglądało moją fotorelację.

Super wycieczka jak zwykle. Jutro się okażę czy dostanę urlop i tez będę mógł za tydzień pochasa w Twoich rejonach.

rtut 23:11 środa, 20 lipca 2011

Zawsze przyjemnie się czyta i ogląda Twoje relacje,a zdjęć im więcej,tym lepiej.Pozdrawiam

VSV83 06:51 wtorek, 19 lipca 2011

Ten wyjazd to był szczał w 10ke. Super plenery świetna atmosfera podczas całego przejazdu, Ryjek całą trasę poprowadził jak po sznurku. Zimne piwko i ciekawe przygody dętkowe. Po prostu było zarąbiście. Jak zwykle dzięki Ryjek.

FENIKS 00:24 wtorek, 19 lipca 2011
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wczet