Przepiękna łąka

Sobota, 23 lipca 2011 · Komentarze(3)
Kłodzko - Szalejów Dolny - Szalejów Górny - Wolany - Chocieszów - Batorówek - Praski Trakt - Karłów - Rozdroże pod Lejkową - Bukowina Kłodzka - Machov CZ - Bely CZ - Slavny CZ - Panu Kriz CZ - Mochovsky Kriz CZ - Bozanov CZ - Radków - Wambierzyce - chocieszów - Niwa - Wolany - Szalejów Górny - Szalejów Dolny - Kłodzko

To miały być odwiedziny mojej ulubionej łąki w górach stołowych, ale zamiast jechać w dobrze znane miejsce zrobiłem kilka kroków w innym kierunku i zobaczyłem widok który zaparł mi dech w piersiach.

Nie zatrzymuj się, idź dalej, tylko w ten sposób odkryjesz coś niesamowitego.

Kurcze pozostaje mi tylko żałować że nie udało mi się zabrać na jak zwykle super wycieczkę. Zdjęcia świetne, oj żałuję .

FENIKS 18:46 wtorek, 26 lipca 2011

Super widoki,i nawet jakoś więcej zdjęć się pojawiło.
Tak trzymaj!Pozdrawiam.

VSV83 07:33 wtorek, 26 lipca 2011

Super jak zwykle wycieczka ja już w sobotę nawiedzam Kotlinę i od niedzieli zamierzam pokręci po okolicy. Na pewno Twoje wycieczki będą inspiracja do moich wypadów. Oby pogoda dopisała.

rtut 20:44 poniedziałek, 25 lipca 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obiet