Tajemnicza droga

Niedziela, 13 maja 2012 · Komentarze(7)
To miał być wypad treningowy po kontuzji, ale postanowiłem skręcić w boczną drogę żeby sprawdzić dokąd prowadzi. Droga prowadziła donikąd, dlatego wypadł stał się rowerowo-pieszy, za to widoki okazały się zapierające dech w piersiach. Pomimo kiepskiej pogody udało mi się niespełna 15 km od Kłodzka wypatrzyć Góry Suche i Ruprechticky Spicak :)

świetne zdjęcia:)coś czuję,że bystrzyckie to mój kolejny rowerowy kierunek :)

maciekdkl 17:50 poniedziałek, 17 września 2012

Po stokroć WARTO było. Cudowne widoki!

lea 11:24 środa, 23 maja 2012

Szlak dla sercowców. Zawsze o mało co nie dostaje tam zawału :P Widoki super już nie mogę się doczeka ale na 99% w sierpniu znowu odwiedzę Kotlinę Kłodzką.

rtut 23:27 czwartek, 17 maja 2012

Domingo: masz rację, na dodatek góry bystrzyckie z pozoru płaskie mało ciekawe potrafią zaskakiwać nawet po latach jeżdżenia po nich.
Feniks: oderwać Ciebie od pracy to ostatnio nie lada wyzwanie, może mi się to w końcu uda i znów zrobimy nasz klimatyczny wypad zakończony nocnym ogniskiem :)

ryjek 20:59 czwartek, 17 maja 2012

I jak zwykle kolegę zostawiłeś w domy i pojechałeś sam ;(. Trasa z widokami bajka zdjęcia świetne. I żeby było mi to ostatni raz.;)).

FENIKS 20:32 czwartek, 17 maja 2012

Cudowne przestrzenie.Piękne zdjęcia.Baśniowo.
Fajne są ścieżki bez celu. :)

lutra 18:13 czwartek, 17 maja 2012

Ciekawa wycieczka. Góry Bystrzyckie mają swój klimat. Można często jechać 15 km po lasach i nikogo nie spotkać.
Widzę, że powietrze było wczoraj bardzo przejrzyste. Widoki dalekie i ciekawe kolory.

domingo 06:31 poniedziałek, 14 maja 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ijesz