Przełęcz Puchaczówka

Piątek, 4 maja 2012 · Komentarze(3)
Kłodzko - Jaszkowa Dolna - Jaszkowa Górna - Droszków - Skrzynka - Trzebieszowice - Radochów - Lądek Zdrój - Stronie Śląskie - Kletno - Przełęcz Puchaczówka - Idzików - Nowy Waliszów - Romanowo - Żelazno - Krosnowice - Kłodzko

Miałem wjechać do Schroniska pod Śnieżnikiem, ale deszcz pokrzyżował mi plany i skończyło się na dwóch podjazdach z Kletna na Przełęcz Puchaczówka.

"Bez zdjęć nie ma wycieczki" - zgadzam się.
Chmury na zdjęciu nr 4 prezentują się niezwykle okazale ;P

lea 11:29 środa, 23 maja 2012

rtut Szczerze mówiąc co dwóch to nie jeden, pierwszy ciśnie a drugi siedzi mu na kółku i męczy się o połowę mniej no chyba że ten pierwszy puści bąka to drugi odpada z jazdy ;)) a później zmiana i tak jakoś leci. A bez zdjęć nie ma wycieczki.

FENIKS 21:58 środa, 9 maja 2012

Niezła traska ja to nie wiem jak Wy to robicie z Feniksem, że wam takie średnie wychodzą na takich trasach. I jeszcze zawsze macie czas żeby tyle ciekawych zdjęc narobic.

rtut 14:03 środa, 9 maja 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ragna