Rychlebske Stezky

Sobota, 2 czerwca 2012 · Komentarze(6)
Nasz pierwszy wypad w Rychlebske Stezky z dojazdem rowerem z Kłodzka, przez co nie mieliśmy zbyt wiele czasu na miejscu. Przejechaliśmy łatwiejsza drogę 'Trail podel Cerneho potoka' i jesteśmy nią zachwyceni. Czeka na nas jeszcze lepsza 'Trail pod Sokolím vrchem'. To miejsce na ziemi to raj dla rowerzystów :)))

Rychlebske stezky - mapa <<< kliknij tutaj

Miejsce bardzo ciekawe, ścieżki podczas przejazdu dają naprawdę spore doładowanie adrenaliny jeśli tylko się bardziej zaszaleje, lecz z pewnym umiarem bo można zrobić nowe świeże ścieżki ;).

FENIKS 14:16 poniedziałek, 11 czerwca 2012

No no ciekawe miejsce, trzeba będzie się tam wybrać, przyda się ta mapka.

pawelz4 16:08 sobota, 9 czerwca 2012

Tak jak napisał rtut, trasy są tak wąskie i szybkie, że jazda w dwóch kierunkach odpada. Dodałem do wpisu mapę ścieżek, które nie są zaznaczone na zwykłych mapach turystycznych, a więcej o tym co się działo na tym wypadzie przeczytacie na blogu Feniksa ;)

ryjek 20:01 poniedziałek, 4 czerwca 2012

Są jednokierunkowe. Jest jeden krótki odcinek na "górze" dwukierunkowy ale odpowiednio oznakowany.

Dystans konkretny a o Rychlebskich Ścieżkach co tu dużo pisać ja nie mogę się doczekać kiedy znowu tam pojadę. Oczywiście ognicho musiało być:P

rtut 22:31 niedziela, 3 czerwca 2012

Czadowe te ścieżki. Te trasy są jedno czy dwukierunkowe, bo trochę ciasne na ruch dwukierunkowy?

domingo 20:34 niedziela, 3 czerwca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zonen