suchy vrch, pastviny, bystrzyckie ścieżki

Sobota, 14 lipca 2012 · Komentarze(12)
Pogoda nie była idealna, na Suchym Vrchu temperatura 14 stopni, pochmurno i nieprzyjemnie. Wydawało mi się, że to nie lipiec, a koniec września. Mimo tego nasza trójka dzielnie pokonywała przeciwności tego dnia, a gorące ognisko zrekompensowało nam deszczową pogodę.

W tym miejscu Anamaj i Feniks postanawiają wykazać się inicjatywą i modyfikują trasę. Szybko strzelam fotę pięknego mostku - Pasterska Lavka i pędzę za nimi, z nadzieją, że jadą zgodnie z drogowskazem na piwo do Chaty u Rampursaka. Niestety mijają kolejny rozjazd pędząc w górę na szlak szczytami Gór Orlickich. Dopiero przebita dętka hamuje szybki rajd Feniksa po szczytach ;)

Uśmiechnięta Anamaj na naprawdę trudnym kamienistym podjeździe na szlaku do Neratova.

Bardzo Wam dziękuję za towarzystwo, jesteście świetnymi kompanami w każdą pogodę.
Specjalne podziękowania dla pani Basi, ze sklepu spożywczego w Lasówce :)

Ja też dołączę się do podziękowań za ten wyjazd pełen przygód i bardzo miłego towarzystwa, było super tak że dziękuję Anamaj i Ryjkowi i czekam na następną wspólną wyprawę.

FENIKS 22:12 wtorek, 17 lipca 2012

Wyjazd bardzo udany. Jeszcze raz na forum dziękuję za ciekawą trasę, miłe towarzystwo i ognisko, na którym się rozgrzałam i tak mi miło było, że nie chciało się wracać do domu, chociaż już była czarna noc.

anamaj 08:28 poniedziałek, 16 lipca 2012

No i piknie!
Szkoda trochę pogody, ale trzeba się z tym liczyć, że nie zawsze będzie nam Słoneczko towarzyszyć i lekki wiaterek :)

lea 07:47 poniedziałek, 16 lipca 2012

No proszę trasę będziecie mieli PIĘKNĄ ;).

FENIKS 19:42 czwartek, 12 lipca 2012

Też lubię się zatrzymać, zrobić zdjecie i nacieszyć oczy pięknymi widokami, więc mam nadzieję, iż będziemy zgraną grupą. Ambitne MTB w w okolicach Śnieżnika - brzmi zachęcająco.

anamaj 13:53 środa, 11 lipca 2012

Lea może zaświadczyć, że nie pędzimy i nie poganiamy. Często stajemy, żeby zrobić zdjęcia, a potem czekamy na siebie, nie wspominając o przerwach na małe co nieco :D

Trasa nie jest trudna, większe podjazdy po asfaltach, reszta szutrami i leśnymi drogami. Planuję na przełom lipca i sierpnia ambitne MTB w okolicy Śnieżnika, ale przy takiej trasie wcześniej się dowiecie co Was czeka.

ryjek 12:39 środa, 11 lipca 2012

Ja również dostąpiłam tego zaszytu i w tym tygodniu wybieram się z Chłopakami w trasę. Trochę się obawiam, czy za nimi nadążę :) Trasa zapowiada się bardzo ciekawie, czekamy tylko na pogodę. Będzie bardzo miło jeśli będziesz mogła się do nas dołączyć.

anamaj 12:23 środa, 11 lipca 2012

Jedziecie z Anamaj? Extra!
Skoro tak czy siak wspólnie w trasę się umawiacie to ja, w zależności od tego co się na weekend będzie u mnie wyprawiać, albo do Was dołączę albo nie. Wypowiedź pełna konkretów :)
W każdym razie - jesteśmy w kontakcie.
Serwus

lea 08:26 środa, 11 lipca 2012

Obiecałem anamaj równie piękną trasę jak ta w Broumovsko chociaż wiedziałem, że trudno będzie temu podołać, bo Stołowe mają swój niepowtarzalny urok. Czy stanąłem na wysokości zadania ocenimy po przejechaniu trasy.

Nie przypuszczałem Lea, że możesz pojechać z nami, bo trasa jest nie w Twoim kierunku, ale jeśli będziesz w tym czasie w kotlince to serdecznie zapraszamy. W zależności od pogody pojedziemy w tą sobotę lub niedzielę (prognozy mówią, że raczej będzie to sobota). Jednocześnie myślę o jakiejś trasie w Twoim kierunku, żebyśmy tym razem my mieli dłuższy dystans do przejechania. Ciągnie mnie w stronę Karkonoszy, Śnieżka z Broumovsko wydawała się taka bliska :)

ryjek 20:36 wtorek, 10 lipca 2012

Czad!! Kiedy planujecie się do tej trasy przymierzać? Ja możliwe, że wyląduję w weekend u Was w Kotlinie, ale ze znajomymi więc głupio by było się urywać na dzień cały na rower. Chociaż może... :P
Plany weekendowe i tak jeszcze mogą ulec zmianom.
Jeśli będę wolna i jeśli mnie chcecie - chętnie dołączę :)

Lea 18:19 wtorek, 10 lipca 2012

Zapowiada się bardzo ciekawie.

anamaj 15:48 wtorek, 10 lipca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zasok