borówkowy mtb challange

Środa, 25 lipca 2012 · Komentarze(4)
Dzisiaj postanowiłem wjechać na Borówkową wymyślonym przez siebie sposobem i pokibicować na szczycie silnej międzynarodowej obsadzie wieloetapowego wyścigu 'Sudety MTB Challange'. Podekscytowany ich wyczynami, sprawdziłem fragment granicznego szlaku, którym jechali rowerzyści ze Stronia na Przełęcz Lądecką. Niestety zobaczyłem tam większy hadcore niż przy zjeździe z Borówkowej na Przełęcz Różaniec, dlatego zrezygnowałem z dalszej jazdy i przez ruiny zamku Karpień zjechałem do Lądka. Jazda po pieszych kamienistych ścieżkach nie przynosi mi satysfakcji.

Zdjęcia z drogi wiodącej z Orłowa na Borówkową.

Jako pierwszy na Borówkowej pokazał się rewelacyjnie jadący Duńczyk Erik Skovgaard Knudsen, który wygrał cały mataron.

Za nim zwycięscy w klasyfikacji drużynowej Czesi Martin Horák i Tomáš Vokrouhlík

Kolejny świetny zawodnik, Niemiec Sebastian Szraucner.

Pierwszy polak na Borówkowej Patryk Piasecki.

Najlepszy Polski team Darek Zasada i Piotr Bereźnicki.

Tomasz Sodowski.

Piękne fotki z jazdy terenowej. Zazdroszczę ludziom, którzy mają takie doświadczenie w jeździe w terenie, że nie robią w gacie ze strachu przed każdym troszkę cięższym zjazdem. Może kiedyś i ja nie będę... Ale póki co uczyć się muszę dużo i dużo jak się na trasach mtb poruszać.

lea 20:04 niedziela, 26 sierpnia 2012

Zgadłeś, pierścionek w kształcie roweru, a do ślubu też jechali na rowerach.
To się nazywa kochać rower :)

anamaj 17:32 wtorek, 31 lipca 2012

Szkoda że nie mogłem wtedy pojechać ale z drugiej strony chłopaki mieli jakieś szanse bo jak bym też wystartował to marne szanse ;).
A pierścionek w kształcie roweru ;).
Fajne zdjęcia niektóre świetnie uchwycone.

FENIKS 15:47 wtorek, 31 lipca 2012

Ach, chciałoby się tak jeździć. Szkoda, że nie jechała Ewa Rebane-Sodowska. 2 lata temu zaręczyła się z Tomkiem właśnie na tym maratonie. Kto zgadnie jaki kształt miał pierścionek ?

anamaj 08:50 wtorek, 31 lipca 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa owduz