Destne v Orlickych Horach

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · Komentarze(10)
Dzisiaj pojechałem odwiedzić kilka ulubionych wioseczek czeskich Gór Orlickich.

Zabytkowa droga pomiędzy Spaloną o Mostowicami (niestety asfalt po zimie tragiczny, przed samymi Mostowicami zaorany)

Orlicke Zahori

Jeszcze jeden słoneczny tydzień i będzie można wjeżdżać na Orlicę.

Destne i nowo odkryta knajpka pełna kóz i przetworów z (nie tylko) koziego mleka ;)

Olesnice v Orlickych Horach

Cihalka wita mnie wiosennymi kwiatkami wzdłuż całek drogi.

Już po polskiej stronie spotkałem Anię i Feniksa wracających z drogi stu zakrętów. W Polanicy zasiedliśmy wspólnie przy piwku planując wypady na najbliższe tygodnie :)))

Oczywiście Ani i Feniksowi było za mało kilometrów i musiałem z Polanicy wracać opłotkami, ale w takim towarzystwie warto było nadrobić drogi. DZIĘKI ZA MIŁE SPOTKANIE.

Urocze!

Vampire 19:28 piątek, 26 kwietnia 2013

Jak Czechy to i piwo musi być.
Ależ sielanka na 3 fotce od końca - piękne klimaty.
Pzdr

Ancorek 20:37 czwartek, 25 kwietnia 2013

Fantastyczne fotki - a zapaszek bronka aż u siebie poczułam :)
Zaczyna się konkretnie dziać. Teraz tylko czekać na pierwsze konkretniejsze jazdy w terenie.
Serwus Ryjóweczko

lea 13:15 czwartek, 25 kwietnia 2013

Kozy kozuchy ;) ach że mnie tam nie było te kózki i ich mleczko ;)).
No to następny wyjazd Ryjek pełną grupą wtedy lepiej piwko smakuje ;).
Fotki jak zawsze super.

FENIKS 15:53 wtorek, 23 kwietnia 2013

Wspaniała trasa,ładne zdjęcia..no i konkretny dystans..Czas najwyższy umówić się na wspólny wyjazd.Pozdrawiam

merlin083 06:51 wtorek, 23 kwietnia 2013

Świetny wyjazd :) Już szykuje się na następna niedzielę i weekend majowy.
Rodzice jechali w tę niedzilę przez Łężyce i też mówią, że asfalt w tym roku jeszcze gorszy, a miejscami to całkiem przeorany.

anamaj 06:07 wtorek, 23 kwietnia 2013

Lutra: Już odliczam dni do następnej niedzieli, do zobaczenia wkrótce :)

Toomp: Bluzę dostałem gratis przy zakupie roweru. Z przewyższeniami nie jestem pewien, bo każdy portal pokazuje co innego, chyba wrócę do wskazań Garmina chociaż wiem, że też oszukuje.

Cerber: Początek maja chcemy uczcić na Okraju robiąc pierwszą 200tkę w tym roku. Zapraszamy do ekipy.

ryjek 22:24 poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Kurcze! Zazdroszczę wam coraz bardziej! "Motywator" mi się taki włączył,że niedługo zacznę po zaoranym polu jeździć żeby wam dorównać.Piękne są Wasze wycieczki.

lutra 22:09 poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Faktycznie trasa man się pokryła w dużej części, widziałem te przeoranie drogi przed Mostowicami, jeszcze większe jest na zjeździe z Lisiej Przełęczy do Dusznik w okolicach Łężyc. Jasne że chętnie wspólnie pojeżdżę, myślę że najbliższa okazja będzie na dłuuugi "łikend". Pozdrawiam

cerber27 21:04 poniedziałek, 22 kwietnia 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa atorz