Bialskie i Rychlebskie terenowo

Sobota, 15 czerwca 2013 · Komentarze(9)
Tym razem postanowiłem pojeździć po odludnych Górach Bialskich i mało uczęszczanych szlakach Gór Rychlebskich. Towarzyszyła mi grupa dzielnych śmiałków: Feniks i Januszek.

Kawałek za Stroniem zaczęliśmy podjazd na Przełęcz Dział

Od Przełęczy Dział pojechaliśmy bajkowymi dróżkami Gór Bialskich na Przełęcz Suchą i w stronę Działowego Siodła.

Granicę przekraczamy dziką drogą, którą zimą prowadzi trasa Sengena, do Chaty Paprsek jedziemy wzdłuż granicy.

W Paprsku nagroda :D

Z Paprska szybki zjazd do Petrikova, dalej po raz pierwszy przejechaliśmy szlakiem nad Horni Lipowa, nie zjeżdżając do Ramzowej. To piękna szutrowa droga z widokami na Jeseniky.

Po drodze Januszek opowiada nam o leśnym barze, w którym każdy bierze to co chce (piwo, kiełbasy, soki, słodycze) i płaci wrzucając kasę do specjalnej skrzyneczki. Postanawiamy to sprawdzić zjeżdżając z trasy 3km i odkrywamy cudowne miejsce ;)

Niecały kilometr dalej kolejny bar, tym razem z samą wodą. Może to i lepiej, inaczej nie dojechalibyśmy do domu :P

Kolejne odkrycie tego dnia to chata udostępniona turystom, która pobudziła naszą wyobraźnię :)

Nyznerovske Vodopady - było zbyt ciemno, żeby zrobić zdjęcie samemu wodospadowi.

Powrót do Polski przez piękną łąkę na Przełęczy Gierałtowskiej.

Uwielbiam odkrywać nowe ścieżki i miejsca w górach, to był wyjątkowy wypad, dziękuję Feniksie i Januszku za towarzystwo.

Witaj. Współrzędne to 50.225510, 17.055411 skopiuj te cyfry do wyszukiwarki Google Mapy i znajdziesz to miejsce na mapie :)

ryjek 15:02 poniedziałek, 26 września 2016

mozesz okreslić dokładnie punkt na mapie gdzie znajduje sie ten bar leśny?

Gość 06:57 poniedziałek, 26 września 2016

Wspaniały wypad i świetne towarzystwo dzięki Ryjek i Januszek za te jakże nowe górskie odkrycia.

FENIKS 21:26 poniedziałek, 17 czerwca 2013

Widzę, że odwiedziliście moje tereny :P Leśny Bar faktycznie jest wspaniałą inicjatywą, znacznie milszy latem niż zimą, bo nie marznie się w stopy (brrrrrrrr)! Pozdrawiam!

Greger 20:09 poniedziałek, 17 czerwca 2013

Świetne są te chaty w Czechach i te bary samoobsługowe robią wrażenie.

anamaj 06:38 poniedziałek, 17 czerwca 2013

Nic dodać nic ująć , wypas :)

Ra1984 20:21 niedziela, 16 czerwca 2013

Dzięki Wam mogę na nowo odkrywać pobliskie góry. Jeszcze przyjemniej pooglądać zdjęcia z trasy. Dzięki za wspólny wyjazd .

januszek44 18:57 niedziela, 16 czerwca 2013

No to ładnie pojechaliście:)
Szkoda że nie mogłem dołączyć..:(

mam nadzieje,że w sobotę uda się wspólnie zakręcić

do zobaczenia

merlin083 17:52 niedziela, 16 czerwca 2013

Okolice przepiękne. Widzę, że wpisy tylko ponad 100 km teraz idą...
Pozdrawiam serdecznie

panther 17:50 niedziela, 16 czerwca 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ialpr