Posezonowy przegląd rowerów

Sobota, 30 listopada 2013 · Komentarze(3)

Po przejechaniu 4,8tyś km (2tyś od ostatniej wymiany) "Czarny Kubuś" (Cube Reaction Race 2012) dostał nowy łańcuch CN-HG95 (w miejsce Wipperman ConneX 10S8) i tylne klocki hamulcowe G01A. Nowa kaseta CS-HG81-10 będzie musiała poczekać z wymianą, bo stara działa bardzo dobrze. Rower przeszedł gruntowne smarowanie, wymieniono płyn hamulcowy tylnego hamulca, zostały wycentrowane oba koła.
Zastrzeżenie budzi łożysko tylnej piasty DT Swiss CSW MA 1.0 (6001LB), nie ma luzów, ale głośno pracuje. Okazało się, że nie jest uszczelnione, dlatego muszę uważać przy myciu roweru karcherem.

Postanowiłem reanimować swój drugi rower - "Srebrną Strzałę", która po przejechaniu 17,1tyś km dostała nowy hamulec BR-M615 (w miejsce Avid Juicy 5), nowy łańcuch PC971 i 6 szprych tylnego koła. Oprócz tego rower został wyregulowany i nasmarowany, oba koła wycentrowane.

Stary rower mam zamiar używać na sporadyczne wypady w zimie i do wiosennych treningów przed sezonem.

Lutra, bo kiedyś łańcuchy były proste, a teraz to małe cudeńka wyprofilowane tak, że można bardzo szybko zmieniać biegi od razu o kilka przełożeń, pokryte powłokami o niskim współczynniku tarcia. Dodatkowo reklama mówi o konstrukcji odprowadzającej błoto i o tym, że jest bardziej cichy od poprzedników, a jak będzie to zobaczymy na wiosnę:P
Czekam na opis Twojego nowego roweru!

ryjek 21:07 niedziela, 1 grudnia 2013

Kurcze,muszę się trochę podszkolić bo symbole techniczne z cyferkami niewiele mi mówią.Nie wpadło mi nawet do głowy,żeby zapamiętać "nazwisko" swojego łańcucha ! Wierzę,że jest dobrze ;)))

lutra 17:26 niedziela, 1 grudnia 2013

Teraz nic tylko czekać z Cubą na wiosnę :)
Pozdrówka

lea 16:34 niedziela, 1 grudnia 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stola