TRANSALP 2/9 - Kronplatz

Niedziela, 20 lipca 2014 · Komentarze(2)
W miasteczku St. Vigill tak się nam spodobało, że postanowiliśmy spędzić w jego okolicach kolejny dzień i pojeździć po górach bez ciężkich plecaków. Naszym celem stał się szczyt Kronplatz 2275m n.p.m. który zdobyliśmy jednym długim asfaltowo-szutrowym podjazdem zaczynając na wysokości 1200m, co dało nam 1075m przewyższeń na dystansie 12,5km (maksymalne nachylenie 25%, średnie 9,6%).

Początek asfaltowy i bardzo ostry, dzięki czemu szybko zyskujemy wysokość, gorąco dlatego do głowy przychodzą różne, czasem zwariowane pomysły.
Droga z St.Vigill
Kąpiel w wannie na 2000m npm
Krowa z jęzorem
Na szczycie temperatura spadła, nastąpiło załamanie pogody, nie byliśmy na to przygotowani.
Wjazd na Kronplatz
Dzwon na Kronplatz
Krowy na Kronplatz
Zjazd był bardzo ekscytujący, terenowymi szlakami rowerowymi, pieszymi i drogami bez jakichkolwiek szlaków.
Zjazd Lei z Kronplatz
Panorama na Dolomity Fanes-Senes
Szopa pod Kronplatz
W końcu skończyły się jakiekolwiek drogi i rozpoczął się "shoping", czyli prowadzenie rowerów od szopy do szopy. Dzięki nawigacji udało się nam odnaleźć drogę i szczęśliwie dotarliśmy do miejsca noclegu.
Koniec ścieżki w Dolomitach
Shoping czyli od szopy do szopy