W tym roku też pierwszy raz byłam w tym kamieniołomie, chociaż drogę Polanica-Szczytna pokonywałam dziesiatki raz. Także uważam, że takich magicznych miejsc jest wiele, tylko trzeba mieć odwagę zboczyć ze szlaku, a z tego co widzę, to tej odwagi wam nie brakuje. Tak trzymajcie :)

anamaj 16:05 czwartek, 28 czerwca 2012

No nie Ryjek miałeś być całkowicie ciemny taki na 70% ;)) a Ty zdradzasz tajemnicę takiej siedziby ja już tam dżakuzi zrobiłem a tu wszystko się wydało. Za karę będziesz robił bąbelki ;)).
Ania trafiła w 10tkę.
Ale karnet na wjazd do nabycia u Ryjka ;).
Fakt miejsce bardzo ładne a tak blisko.

FENIKS 16:00 czwartek, 28 czerwca 2012

Tym razem nie uda się nam zaskoczyć Ciebie Aniu, ale pięknych, wręcz magicznych miejsc w naszej kotlince jest bardzo wiele i jestem pewien, że to nasze odkrywanie nigdy się nie zakończy :)

Tak opisują kamień wydobywany z tych kamieniołomów:
"Jego niezwykłą cechą jest ziarnistość, od drobnego przez średnie do grubego. Taka charakterystyka kamienia po dokonaniu obróbki ręcznej po mechaniczną nadaje wyrobom niepowtarzalny charakter co znawcy uważają za ''cud natury''."

ryjek 15:04 czwartek, 28 czerwca 2012

Czy jest to kamieniołom do którego skręca się z drogi Polanica - Szczytna ? Chyba tak, byłam tam w tym roku. Piękne tereny.

anamaj 14:23 czwartek, 28 czerwca 2012

No to ci niespodzianka! :)

lea 19:00 środa, 27 czerwca 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odkui