Środowy relaks

Środa, 4 lipca 2012 · Komentarze(2)
Trasa na luzie, żeby mięśnie nie zapomniały wysiłku. Test nowej konfiguracji opon: Racing Ralph EVO z przodu został przełożony na tył, gdzie zastąpił prawie nowego Smart Sama Performence, a na przód trafił Rocket Ron EVO. Dzięki tej zmianie znów odzyskałem radość z jazdy. Nie wiem czy spowodowała to waga opony, a może bieżnik EVO, ale na asfalcie czułem różnicę i jestem pewien, że nie Smart Sam już nie wróci.

Przy jak zawsze fantastycznym ognisku ustaliliśmy z Feniksem plany rowerowe na tegoroczne lato, a powrót umilały nam świetliki :)

Ognisko jak i wyjazd jak zawsze przedni i rozmowy śmiechowe do łez zrobiły swoje ;)).
Dzięki Ryjek.

FENIKS 20:39 czwartek, 5 lipca 2012

Pierwsze zdjęcie-super, piękne!
Mój dziadek był leśniczym w Ścinawce Dolnej w latach 50ych zeszłego stulecia. Znam te okolice i Kłodzko. Jeździłem tam co roku na wakacje. Do dziś mam tam znajomych. Kłodzko bardzo lubię, jego zabytki, położenie i twierdzę, gdzie poznałem Czterech Pancernych w trakcie kręcenia kolejnego odcinka pod koniec lat 60ych. Świetne miejsce, tam jest gdzie pojeździć w terenie, w górach i po szosie.Odżyły wspomnienia, dobre wspomnienia. Pozdro

ramboniebieski 19:20 czwartek, 5 lipca 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iestb