Ruprechticky Spicak i kawałek dalej

Niedziela, 9 września 2012 · Komentarze(9)
Dawno nie byłem na tym pięknym szczycie. Przypominając sobie zjazd kamienistą drogą na czeską stronę, postanowiłem sprawdzić czy można nią wjechać na wierzchołek. Trasę wymyśliłem tak, żeby jak najwięcej przejechać w terenie. Podczas dojazdu przejechałem przez Góry Stołowe i Broumovsko, a wracałem Górami Suchymi.

Góry Stołowe.

Panorama Gór Suchych od czeskiej strony, Ruprechticky Spicak coraz bliżej.

Końcówka podjazdu, a raczej podejścia na szczyt ma takie nachylenie, że nie daje szans na zdobycie bez schodzenia z roweru. Nie wierzę, że można tędy wjechać.

Za to widoki ze szczytu rekompensują wszystkie trudy :)

Od polskiej strony podejście na szczyt jest jeszcze mocniejsze, daje w kość nawet idącym pieszo.

Tu mój dziki trawers wierzchołka, niestety droga zamiast w dół, prowadzi jedynie do granicy. Dalej pozostaje sprowadzanie roweru.

'Tour De Głuszyca' w tym odcinku jest bardzo wygodna leśną drogą.

Po raz pierwszy przejechałem przez 'Przełęcz Pod Czachorem'. Po polskiej stronie dzicz i głusza, po czeskiej cywilizacja, czyli restauracje, pensjonaty i przepiękny asfalcik.

Na końcu wycieczki szukanie polnych dróg i przygód pomiędzy ścierniskami, czyli totalna improwizacja :D

Świetny wyjazd zatęskniłem za górkami i za naszymi wspólnymi wyjazdami na te piękne góry.

FENIKS 20:27 sobota, 22 września 2012

Cudowna wycieczka. Również z chęcią bym się na Szpiczaka znów wybrała. Ostatnio przed samym szczytem zatrzymał mnie pożar :/ A kamieni nadal dużo, nie potrafię powiedzieć czy mniej niż kiedyś. Ostatnio dużą część ostatniego kawałka podjazdu rower wnosiłam. Teraz mam trochę lepszą kondycję i minimalnie więcej doświadczenia w terenie, to spróbuję jeszcze raz to podjechać :)
Ja również nie mogę się doczekać Tour de Głuszyca. Oby wszystko wypaliło!

lea 09:00 środa, 12 września 2012

Kamol: moze to Ciebie zmobilizuje, żeby zaplanować trasę w tym rejonie
(użyj opcji fullscreen)

ryjek 20:22 wtorek, 11 września 2012

Góry Suche to dla mnie zupełnie niezbadane tereny. Bardzo charakterystyczne kopułki o stromych zboczach. Z chęcią bym się tam pokręcił ale trochę za daleko.. Bardzo ładne panoramy, przyjemnie popatrzeć.

kamol 19:52 wtorek, 11 września 2012

Toomp: mniej kamieni? jest ich naprawę mnóstwo, na dodatek luźne, na których koła nieprzyjemnie się ślizgają. Już się nie mogę doczekać kiedy z LEA i Anią przejedziemy cały zielony szlak wokół Głuszycy :)
Anamaj, Januszek: dziękuję za pochwałę zdjęć :)

ryjek 15:25 wtorek, 11 września 2012

Piękne zdjęcia.

anamaj 10:14 wtorek, 11 września 2012

Jak zwykle piękne zdjęcia , super traska , już mi się marzy zobaczyć to na własne oczy.

januszek44 19:54 poniedziałek, 10 września 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iecna