Jesienny wypad na Śnieżnik.

Sobota, 13 października 2012 · Komentarze(12)
Korzystając z zaproszenia Bożeny i Macieja Horbowskich z Maciejówki w Międzygórzu zaplanowałem dwudniowy wypad dla naszej ekipy rowerowej z bikestats. W pierwszy dzień wjechaliśmy do 'Schroniska pod Śnieżnikiem', a potem próbowaliśmy wjechać rowerem na szczyt Śnieżnika. Na szczycie o 16-tej było niecałe dwa stopnie, a średnia temperatura całego dnia nie przekroczyła 9 stopni. Na szczęście po powrocie mogliśmy się ogrzać przy ognisku, które pomogli nam zorganizować przemili gospodarze.
Dziękuję całej ekipie za fantastyczny dzień i noc przy ognisku :)

Ha ha ha,, no ładnie, odkryłeś mój sekretny plan :P

ryjek 16:05 środa, 24 października 2012

Wyjazd udany na całego nic dodać nic ująć fajne fotki i napiszę szczerze jak to kolega Ryjek tak trzymał tępo 40% na wieczornym ognisku ;)) że chciał koniecznie Feniksa wyłączyć z następnego dnia bo miał nadzieję że sam z dziewczynami wyruszy na Czarną ;)).
Ale było odjazdowo dzięki za te 2 dni.

FENIKS 15:37 środa, 24 października 2012

Zgrana paczka się zrobiła, nieźle się bawicie!

Ancorek 17:48 wtorek, 23 października 2012

Z całego serca przepraszam za "faka" :) ale przyznać muszę, że ładnie oddaje moje nastawienie podczas wpychania roweru na szczyt Śnieżnika.
Ciekawa jestem kto zjadł cały ten wózek kerfurowy... choć przyznać trzeba, że kiełbas przy ognisku sobie nie żałowaliśmy :P
Dzięki Ryjosławie za genialny wypad!

lea 12:19 wtorek, 16 października 2012

Pięknie, pięknie. Jak oglądam te zdjecia, to mi się buzia uśmiecha :)

anamaj 07:03 wtorek, 16 października 2012

Życzę powodzenia , ja zakładam swoje "Scarpy" i biorę szlak pod but.
Więc ruszam trochę wcześnie.

januszek44 03:30 sobota, 13 października 2012

No to przepięknie! Bardzo się cieszę. Mam nadzieję być wytrwałą i popodjeżdżać trochę pod górki :)
A tymczasem zaczynam pracę (wyjątkowo wcześnie i do wyjątkowo późna, do 20:00 - trzeba było przerzucić jutrzejszą pracę na dziś:))
Buźka

Lea 07:49 piątek, 12 października 2012

Brawo Lea, brawo! Szczyt Śnieżnika będzie bonusem dla najwytrwalszych. Dodatkowymi bonusami mogą być - Mały Śnieżnik i Czarna Góra, od ich szczytów będziemy zaledwie kilkaset metrów.

ryjek 07:25 piątek, 12 października 2012

Ja tam będę postulować za wydłużeniem trasy :D Ale to i tak wszystko wyjdzie w praniu. I czy ja dobrze widzę, że nie wjedziemy na szczyt Śnieżnika czy źle widzę? :) Jakby nie było cieszę się jak głupia na weekend :-) Do zobaczenia

Lea 07:00 piątek, 12 października 2012

Jestem za. Myślę, iż temeratura nas już nie rozpieszcza i nie ma co planować długich tras.

anamaj 19:53 czwartek, 11 października 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa razpr