Schronisko Jagodna

Sobota, 2 marca 2013 · Komentarze(12)
Nie planowałem dziś wyjazdu, ale słoneczko świeciło zachęcająco, że po załatwieniu swoich spraw dość późno o 13tej ruszyłem na rower. W górach zamiast wiosny zastałem nieźle trzymającą się zimę, przy schronisku Jagodna dużo narciarzy biegowych i ani jednego rowerzysty. Odpoczywając w schronisku skusiłem się na piwo grzane z miodem, rodzynkami i plasterkiem pomarańczy (pychota!). Oprócz tego zamówiłem 'Gule z gzikiem', czyli pieczone połówki ziemniaków w mundurkach z twarogiem, szczypiorkiem i czosnkiem. Gzik gonił mnie przez Lasówkę, Zieleniec, Duszniki, aż do Polanicy :(
W górach dużo zimniej niż na dole, poniżej zera.

Domostwa Spalonej, w tle Masyw Śnieżnika.

Droga przy Schronisku Jagodna.

Droga do Mostowic

Panorama Lasówki

Przepiękne!

ramboniebieski 00:09 piątek, 22 marca 2013

Niedzielny jeździec.
Jeśli mogę przyłączyć do dyskusji Wszystko zależy od tego na co liczysz udając się do Szklarskiej Poręby. Jeśli chcesz pojeździć po asfaltach w kierunku powiedzmy Jeleniej Góry to oczywiście starczą opony na szosę. Droga w kierunku Jeleniej Góry jest jednak bardzo ruchliwa i zwykle wybierałem drogę Pod Reglami. A tam zapewne jest jeszcze śnieg. W zeszłym roku byłem tam początkiem maja , były miejsce gdzie leżał śnieg. Jeśli naprawdę kręci Cię jazda po bezdrożach w tych okolicach to pewnie kolce i jakieś "chlapacze".
Im bliżej Jeleniej Góry , Cieplic , Podgórzyna , Kowar tym warunki na szosach lepsze , ale w górach jeszcze dużo śniegu. Mieszkam w Stroniu Śląskim i u nie jest biało . Życzę powodzenia.

januszek44 06:28 wtorek, 5 marca 2013

Witam, przepraszam, że tą drogą kieuję pytanie, ale po wpisach uznałem, że mogę liczyć na wiarygodne informacje. Otóż, wybieram się w najbliższym czasie do Szklarskiej Poręby, ale nie zdołałem ustalić jakie warunki panują tam z punktu widzenia kolarza. Owszem są informacje ale dla narciarzy, albo kierowców. Mówią że mało śniegu i drogi czyste, ale na fotografiach widać, że w górze jest jednak i śnieg i lód. Nie wiem jaki rower zabrać - mtb z kolcami czy szose? Proszę o pomoc i z góry dziękuję. Pozdrawiam - jeździec z nizin.

Niedzielny jeździec 23:27 poniedziałek, 4 marca 2013

Świetna trasa i zdjęcia super przypomina mi się miniony sezon było podobnie rozpoczęte.

FENIKS 19:24 poniedziałek, 4 marca 2013

widoki urzekające...taką zimę lubię :)

Sandi 16:42 niedziela, 3 marca 2013

Dziękuję za komentarze. Domingo ma rację, nie mogę się doczekać sezonu. Muszę ostro kręcić, żeby dorównać kondycją tym, którzy zimę spędzili na trenażerach, żeby na wspólnych wycieczkach nie zostawać w tyle :)

ryjek 11:11 niedziela, 3 marca 2013

Piękna trasa, wspaniałe widoki.Zima na całego.

pioter50 10:47 niedziela, 3 marca 2013

Coś mi się wydaje, że ktoś nie może się doczekać sezonu rowerowego :)

domingo 10:45 niedziela, 3 marca 2013

Pięknie, pieknie :)

anamaj 10:14 niedziela, 3 marca 2013

Rewelacja:-) Pod każdym względem. Podziwiam widoki i jestem zachwycony.
Pozdrawiam serdecznie

panther 07:15 niedziela, 3 marca 2013

Szczerze .podziwiam i jak często wydaje mi się jak bym tam był , tylko ,że w schronisku zamiast ciepłego piwa i rowerzystów dostrzegłem mnóstwo "umęczonych " biegaczy. Jeszcze raz gratuluję hartu ducha.

januszek44 05:24 niedziela, 3 marca 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iatak