kręcenie po okolicy

Niedziela, 10 marca 2013 · Komentarze(7)
Deszcz przestał padać, przez chmury zaczęło przebijać się słońce, ruszyłem na rower. W planach miałem dłuższą wycieczkę, ale po drodze spotkałem Anię, Ulę i Czesia - nie zastanawiając się postanowiłem zmodyfikować swoją trasę i wróciłem z nimi do Kłodzka, planując po drodze z Anią przyszłe wyprawy :)

W sumie dzień na rower był dobry. Ale u mnie jeszcze dużo śniegu, często trzeba jechać środkiem drogi aby nie wpadać w kałuże z topniejącego śniegu. Wybrałem więc biegówki , ale śnieg jest już miękki i bieganie jest utrudnione.
Moje początki w spd "wymagały" kilku bolesnych upadków...ale dziś mi trudno pomyśleć ,że można jeździć w czymś innym.

januszek44 05:53 poniedziałek, 11 marca 2013

Kręcenie w psd jest o niebo bardziej efektywne.Ja teraz kręcę w zwykłych butach i nijak nie mogę przywyknąć.Tam gdzie jeżdżę jest tak zimno, że muszę zakładać konkretne zimowe trepy, więc i zwykłe pedały musiałem założyć.Ale już chyba niedługo będzie powrót do spd i prawdziwej jazdy.Niedługo te krajobrazy się zazielenią i wszyscy będziemy mogli zacząć realizować jakieś większe trasy.

pioter50 04:19 poniedziałek, 11 marca 2013

Zapomniałem się pochwalić, tak jak napisała Ania - pierwszy raz jechałem na pedałach SPD PD-M785 i w butach Northwave Mission. Buty bardzo wygodne, w pedały wpinałem się i wypinałem jakbym jeździł w nich od dawna :)

panther: u nas lekki wietrzyk, po raz pierwszy nie lodowaty, czuje się w powietrzu wiosnę :)

ryjek 18:43 niedziela, 10 marca 2013

A zapomniałam napisać, iż Ryjek dzisiaj pierwszy raz w SPD radził sobie świetnie.

anamaj 18:34 niedziela, 10 marca 2013

Dzięki Ryjek za wspólną jazdę i pogaduch po drodze.

anamaj 18:30 niedziela, 10 marca 2013

W towarzystwie zawsze raźniej:-) Chciałem dzisiaj podobny dystans przejechać, ale silny wiatr i opady śniegu zmusiły mnie do rezygnacji z wyjazdu.
Pozdrawiam

panther 18:24 niedziela, 10 marca 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epoul