Machovsky Kriz z Merlinem

Niedziela, 19 maja 2013 · Komentarze(6)
Dzisiaj do jazdy zmobilizował mnie Merlin wysyłając wiadomość poprzez bikestats. Szybkie pakowanie i po godzinie spotykamy się w Chocieszowie. Ustalamy plan dnia i ruszamy przez Wambierzyce, Radków do Bozanova a stamtąd drogą naszpikowaną kamolami do Machovskiego Kriza. Powrót przez Pasterkę, Praski Trakt do Batorówka i fantastyczny zjazd szlakiem terenowym do Polanicy, gdzie musimy się rozstać. Dzięki za świetny wypad i do zobaczenia wkrótce.

Droga do Radkowa przez Nowy Świat.

Bozanov - Koruna coraz bliżej, pogoda dopisuje na 100%.

Zaczyna się kamienisty podjazd, wystarczy chwila nieuwagi, żeby po podbiciu przedniego koła rower stanął dęba - niezła nauka utrzymywania równowagi.

Wymęczone przez nas rowerki odpoczywają na słoneczku :D

Powrót cudowną ścieżką graniczną.

Karłów przy wjeździe na Praski Trakt.

Dalszy przejazd to szybki rajd leśnymi duktami, dlatego zdjęć brak.

Droga Wambierzyce-Radków jak zawsze zachwyca. Super zdjęcie kapliczki na tej drodze.

domingo 10:45 poniedziałek, 20 maja 2013

Też mi się bardzo ta kamienista ścieżka spodobała :)
Super foty.

Rtut - o proszę, w moim mieście byłeś. Ale marzec i kwiecień rzeczywiście zdecydowanie nie należał do przyjemnych rowerowo. Do połowy kwietnia zima nie chciała nas opuścić:/

lea 07:00 poniedziałek, 20 maja 2013

Cholerka widzę, że sezon nabiera rozpędu fotki bajeczne jak zwykle a mi się łezka w oku kręci, że nie mogę w waszych rejonach pobrykać, W marcu i kwietniu byłem kilkukrotnie w Świdnicy ale niestety pogoda mało rowerowa była.

Na obecna chwile to może jak się uda to ostatni tydzień czerwca może będę w waszym rejonie.

rtut 20:32 niedziela, 19 maja 2013

Jestem pod wrażeniem przepięknych krajobrazów.

panther 20:07 niedziela, 19 maja 2013

Świetny wypad. Na tym podjeździe kamienistym poddałam się i prowadziłam rower. Do zobaczenia

anamaj 20:03 niedziela, 19 maja 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa edzik