Polanica kontrolnie

Poniedziałek, 27 maja 2013 · Komentarze(1)
Dalszy ciąg dostrajania Reby RL i nowe ustawienia kierownicy. Nowe komfortowe chwyty z rogami Logic VLG-849D3 spowodowały, że przy dystansach powyżej 50km zaczęły boleć mnie plecy. Na razie kombinuję z ustawieniami kierownicy i siodełka, mam nadzieję, że nie będę musiał wymieniać mostka, w ostateczności wrócę do starych chwytów.

Moja waga 70kg.

Poprzednie ustawienia amortyzatora:
-komora pozytywna 100PSI
-komora negatywna 100PSI

Testowane ustawienia:
-komora pozytywna 105PSI
-komora negatywna 90PSI

Amortyzator pracuje dużo lepiej, wyłapuje drobne dziury na drodze, bez zbytniego bujania. Na pierwszym zdjęciu ugięcie wstępne pod moim ciężarem (SAG), na drugim ugięcie podczas płaskiej drogi do Polanicy z niewielkimi wybojami. Przy nacisku podczas postoju amortyzator ugina się lekko ponad podziałkę.

Jutro ciąg dalszy :)

reba fajnie pracuje, ja jestem nie co cięższy a ciśnienie jeszcze inaczej "dmuchnąłem" a mianowicie (+)110 (-)80. Widelec stał się bardziej progresywny i dużo lepiej wyłapuje mniejsze nierówności

JeRzU 16:15 wtorek, 28 maja 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nosza