Okolice Kłodzka

Środa, 29 maja 2013 · Komentarze(5)

Pod wieczór deszcz przestał padać, a ja z nadzieją na dłuższą przejażdżkę ruszyłem na rower. Niestety burzowe chmury zniechęciły mnie do dalszej jazdy, dlatego pokręciłem się w okolicy Kłodzka odkrywając w dawno nie odwiedzanych miejscach nowe asfalty. Kto po zdjęciach zgadnie gdzie byłem?

Nowa tablica i ławeczka, bardzo piękne miejsce pierwszego odpoczynku.

Święty Ambroży, nie mam pojęcia czyim jest patronem i dlaczego jego pomnik stanął w tej malutkiej wioseczce.

Tutaj kończy się asfalt, ale zaraz za obejściem zaczyna się asfalt położony w innej wiosce. Młody gospodarz bezproblemowo pozwala przejechać przez swoje podwórko.

Malutka chatka jak z bajki i nowy nieznany asfalt.

Na koniec dla ułatwienia zagadki odnowiony krzyż, ze znaną wszystkim górą w tle.

Testowane ustawienia Reby:
-komora pozytywna 90PSI
-komora negatywna 80PSI
Amortyzacja bardzo dobra, ugięcie wstępne też, na razie pozostanę przy tych ustawieniach, chociaż korci mnie, żeby obniżyć ciśnienie komory negatywnej.

Amortyzator nie zapada się przy niskich ciśnieniach, jeśli najpierw pompuje się komorę pozytywną, a dopiero później negatywną, dlatego radzę to robić w tej kolejności.

Często tam zaglądam w zimie na biegówkach, a poza zimą rowerem. Idąc od krzyża z biegiem Duny można dotrzeć po około 1 km do próbnego odwiertu wody mineralnej, a następnie do łąki, na której ma być budowany suchy zbiornik retencyjny.
Na pierwszym zdjęciu za tą tablicą jest widoczna polna droga. Warto w nią zajrzeć dla widoków. Można też z niej wjechać do lasu na bardzo fajną drogę leśną.
Pozdrawiam również

domingo 08:09 piątek, 31 maja 2013

Zaskoczyłeś mnie Domingo, idealnie odgadłeś lokalizację wszystkich zdjęć, to na pewno Twoje rejony. Pozdrawiam :)

ryjek 07:47 piątek, 31 maja 2013

1 zdjęcie: wjazd do Topolic od strony Gorzanowa.
2 zdjęcie: też Topolice zwane z dawna Aspinałem.
3 zdjęcie: tu często szczeka biały labrador.
4 zdjęcie: początek asfaltu z drugiej strony Topolic od strony Krosnowic
5 zdjęcie: krzyż nieopodal wąwozu Duny (w tle Czerwoniak)

domingo 05:30 piątek, 31 maja 2013

Miałem dodać, że wiem to właśnie od Ciebie. Wcześniej pompowałem po trochu każdą z komór, ale zacząłem od negatywnej i powietrze z trudem wypychało amor z goleni (był zapadnięty).

ryjek 12:30 czwartek, 30 maja 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa neral