Ognisko part.4

Czwartek, 18 lipca 2013 · Komentarze(4)
Po długiej przerwie spowodowanej ambitnymi trasami rowerowymi, przyszedł w końcu czas na chwilę relaksu. Wybraliśmy się z Feniksem na nasze ulubione bystrzyckie ścieżki. Tym razem po raz pierwszy towarzyszył nam Tomek, którego postanowiliśmy przegonić po górkach. Niestety Tomek dzielnie trzymał się naszego koła, z planów nici, ale za to zyskaliśmy kompana godnego wtajemniczenia w nasz rytuał ognia.

Trochę zdjęć z tej inicjacji ;)

Dzięki za towarzystwo i do zobaczenia na następnym wypadzie.

Tobie Ryjku też bardzo dziękuje za miło spędzony wieczór przy kiełbasce, miło było Cię poznać. Jestem bardzo zadowolony ze wspólnego ogniska, fajnie że trafiłem na tak pozytywnie nakręconych rowerzystów. Mimo że moja forma i kolano są innego zdania, to myślę że jeszcze nie jedną kiebaskę zjemy razem. Dzięki za pierwszy poziom wtajemniczenia. Tomek.

zuzmenka 19:38 poniedziałek, 22 lipca 2013

Dzięki Ryjku i Tomku za te jak że gorące ognisko ;)) i do następnego ale już bez gryzących muszek zjadły mi pół ręki te krwiożercze bestie ;)).

FENIKS 15:59 sobota, 20 lipca 2013

Nie tylko ze zdjęć Aniu, byłaś już tam kiedyś z nami na ognisku :)

ryjek 21:33 czwartek, 18 lipca 2013

Coś mi się zdaje, że znam to miejsce ze zdjęć :)

anamaj 21:24 czwartek, 18 lipca 2013
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wbree