TRANSALP 3/9 Przełęcz Pfitscher Joch

Poniedziałek, 22 lipca 2013 · Komentarze(10)
Tego dnia żeby zaoszczędzić czas na nieciekawym asfaltowym podjeździe zjechaliśmy z Finkenberg do Mayrhofen, gdzie wsiedliśmy w autobus, który dowiózł nas do zapory na Schlegeisspeicher. Naszym celem była Przełęcz Pfitscher Joch 2251m n.p.m. na której przekroczyliśmy granicę austriacko-włoską.

Droga prowadząca doliną Zillertal to przejazd ścieżką jak z bajki. W tym dziwnym kraju nikt nie zabrania jeździć rowerami po tak cudownych ścieżkach ;)

Przed samą przełęczą ścieżka stała się szutrową drogą, a jedynie jej nachylenie przysparzało problemu z podjazdem.

Widok z przełęczy na austriacką i włoską stronę granicy.

Ciacho i sesja na tle gór, na trzecim zdjęciu przypadkowa para rowerzystów.

Zjazd to kolejna bajka w przepięknymi panoramami ze wszystkich stron.

Zjechaliśmy do miasteczka Brixen, gdzie znaleźliśmy nocleg w ładnym hoteliku i możemy po raz pierwszy delektować się pyszną włoską pizzą :)

Panoramy z trzeciego dnia.

>>> Przebieg trasy <<<

Kolejny kosmos. Zwyczajnie brak słów.

lea 19:31 wtorek, 17 września 2013

Nie wiedziałem, 1920 wystarczy :) Naprawdę świetne foty, gratuluje.

kamol 06:08 poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Kamol mam większy format, ale nie wiem czy wiesz udostępniam je w rozdzielczości 1920x480. Wystarczy że w adresie zdjęcia zmienisz s1280 na s1920 i będziesz miał full HD. Jeśli to za mało, to napisz jaka rozdzielczość Ciebie interesuje.
Niedługo kolejne części opisu z kolejnymi pięknymi zdjęciami.

ryjek 22:02 niedziela, 11 sierpnia 2013

Masz większe rozmiary tych panoram? Z chęcią wrzuciłbym sobie na tapetę..

kamol 21:27 niedziela, 11 sierpnia 2013

Zazdraszczam... Po prostu zazdraszczam... Tęskni mi się do Austrii i Alp (mimo, że na rowerze tam nie byłam). Dzięki za zdjęcia, są piękne, że aż oczka się szklą i czekam na więcej :)

zuzmenka 11:30 sobota, 10 sierpnia 2013

Ale piknie.

domingo 06:59 piątek, 2 sierpnia 2013

Pięknie :) czekam na dzisiejsze opowieści

anamaj 05:43 piątek, 2 sierpnia 2013

Kurcze cudne te klimaty jest co oglądać proszę o więcej, normalnie pełen odlot.

FENIKS 23:35 czwartek, 1 sierpnia 2013
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ndrec